« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
صبح امروز انجام شد؛
مزار شهدای شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در گرامیداشت هفته قوه قضاییه عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی؛ رئیس دادگستری بهمئی در آیین غبارروبی و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا در این شهرستان که به مناسبت هفته قوه قضائیه و در اولین روز از هفته قوه قضائیه صورت گرفت ، با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای ۷ تیرماه گفت: جلب اعتماد عمومی ، اجرای عدالت ، افزایش رضایتمندی مردم و کاهش اطاله دادرسی از اولویت های دستگاه قضایی در شهرستان بهمئی است.

جاوید ریحانی ، فراموش نکردن یاد و خاطره شهدا در خدمت رسانی صادقانه، دلسوزانه و به مردم را با تعهد بسیار موثر دانست و با اشاره به اینکه ، با همکاری همه عوامل و نیروهای این نهاد در شهرستان بهمئی اقدامات خوب و مفیدی صورت گرفته است که قابل تقدیر است افزود: هفته قوه قضاییه فرصتی مناسب برای ارائه آمار و عملکرد این نهاد است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر گفت: روش و سیره عدالت محور امام علی(ع) و صفت‌های بزرگان دین باید همواره در منصب قضاوت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرارگیرد.

در این مراسم نورانی و معنوی ، جمعی از مسئولان شهرستاني ، كاركنان دادگستری و مردم ، ضمن حضور در گلزار شهدا و بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای والای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ، یاد و خاطره این عزیزان را گرامي داشتند و با عطرافشانی و نثار گل به مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، از ایثارگری و رشادتهای این عزیزان تجلیل نمودند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن نثار شاخه گل ، قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا ، با قرائت فاتحه یاد شهدای جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

گفتنی است یکم تیرماه تا هفتم همین ماه به عنوان هفته قوه قضائیه و بزرگداشت شهید آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران حضرت امام خمینی (ره) که با انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در سال 1360 هجری شمسی صورت گرفت نامگذاری شده است.

عکس و گزارش از مسلم مختاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: