« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری‌ها پروانه پایان کار برای ساختمان‌هایی که مناسب سازی انجام نداده‌اند را صادر نکند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛کیامرث حاجی‌زاده در نشست کمیته مناسب‌سازی معلولان با بیان اینکه هیچ عبادتی بالاتر از خدمت نیست، گفت: خدمات به کسانی که معلول هستند یا جانبازانی که در راه حفظ و حراست از ایران اسلامی جسم خود را دادند اجر و پاداش ویژه‌ای دارد.

ممنوعیت صدور پروانه پایان کار برای ساختمان‌های فاقد مناسب‌سازی در استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مناسب‌سازی فضای شهری، برای تسهیل در عبور و مرور معلولان و جانبازان افزود: نصب یک دستگاه رمپ که نیاز به اعتبار خاصی ندارد همه دستگاه‌ها هم اعتبارات عمرانی در اختیار دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها پروانه پایین کار به ساختمان‌های بزرگ دولتی که مناسب‌سازی نکرده‌اند ندهند گفت: مناسب‌سازی باید ابتدا از ساختمان‌ استانداری و فرمانداری‌ها شروع شود‌.

حاجی‌زاده با انتقاد از عدم تشکیل جلسات مناسب‌سازی طی دو سال گفت: جلسه بعدی مناسب‌سازی پایان مرداد ماه برگزار و دستگاه‌ها گزارش دهند برای تسهیل در عبور و مرور معلولان چه کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرمانداران جلسات مناسب‌سازی را در شهرستان‌ها برگزار کنند، گفت: از هیچ مدیری پذیرفته نیست که بگوید اعتبار برای نصب رمپ نداریم، باید بیش‌تر از این باید برای معلولان کار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای همه گلزارهای شهدا اعتبار اختصاص داده شده گفت: برای ساماندهی تپه‌های نور شهدا هم اعتبار اختصاص داده شده است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه مسیرهای منتهی به گلزار شهدا ظرف ۶ ماه ساماندهی شوند، عنوان کرد: متاسفانه مصوبات جلسات تا جلسه بعدی پیگیری نمی‌شود که این رویه باید در استان اصلاح شود.

همچنین عیسی شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از دستگاه‌های در خصوص عدم مناسب‌سازی معابر شهری برای معلولان گفت: این رویه عوض خواهد شد و دستگاه‌هایی که به تعهدات خود عمل نکنند تحت عنوان ترک فعل با آنها برخورد می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: