« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
مسابقات فوتسال شهرستان لنده با شعار نه به اعتیاد به همت مرکز ترک اعتیاد بهار رهایی شروع شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛در این مراسم زکی نژاد گفت: اداره بهزیستی با توجه به نیازی که شهرستان لنده برای درمان معتادین داشت ،اقدام به راه اندازی کمپ ترک اعتیاد نمود.

وی افزود: در این راه مساعدتهایی هم به خانواده هایی نیازمندی که عضو معتاد داشتند و در حال درمان هستند داشته است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده گفت: تاکنون بیش از شصت درصد اعتبارات و تسهیلات اشتغالزایی اداره بهزیستی به بهبودیافتگان پرداخت گردید.زکی نژاد در پایان گفت: همه ماباید در مقابل بیماران رهایی یافته از دام اعتیاد و سلامت آنها و برگشتشان به جامعه بیشتر احساس مسئولیت کنیم.

در ادامه حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با تشکر از مسئولین ادارات، جوانان ورزشکار و اصحاب رسانه گفت:توفیق بزرگی است برای کسانی که بتوانند برای سلامت جامعه به هر شکل ممکن قدمی بردارند.

وی افزود:خیرخواهانه از برادر عزیز جناب آقای سید غفار فتحی که به نوعی خون دلها خورد تا کمپ ترک اعتیاد راه اندازی شود و همه کسانی که در این راه کمک کردند، بنیاد علوی ،اداره بهزیستی و سپاه پاسداران تشکر می کنیم .

حجت‌الاسلام الهی نیا تاکید کرد:از همه کسانی که دغدغه سلامت جامعه و شهرمان را دارند تقدیر و تشکر داریم، شهری که به هر حال واقعا و حقیقتا گذشته پرافتخاری دارد و هیچ شک و تردیدی در آن نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت:امیدواریم که بتوانیم راه کسانی که افتخارات بزرگی را در این شهرستان ثبت کردند ،ادامه دهیم

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت: در بحث ورزش توصیه اینجانب به جوانان این است که بازی جوانمردانه و اخلاق مدارانه را در پیش بگیرند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: