« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از هسته گزینش:
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:هسته گزینش از طلایه داران پالایش ورود نیروی انسانی مومن ،انقلابی و متعهد به آموزش و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حسنعلی عزت‌خواه در بازدید از هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: هسته گزینش نقش مهمی در نظام تعلیم و تربیت دارد که عمل آنها در انتخاب و بکارگیری معلمان برای تربیت دانش آموزان حیاتی و سازنده است‌.



عزت‌خواه، گزینش را مهمترین مؤلفه در جذب نیروی انسانی برشمرد و افزود: هسته ها گزینش در جذب نیروی انسانی مهارت های معلمی و شایستگی لازم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند زیرا مهم ترین و موثر ترین عامل تحول در این سازمان، نیروی انسانی است .

وی تصریح کرد: مدیر و عوامل اجرایی هسته گزینش باید دقت کنند اگر کسی مهارت ها و شایستگی های لازم برای جذب در آموزش و پرورش را دارد رد نشود و چنانچه شخصی فاقد این ویژگی هاست جذب نشود زیرا هر دوی اینها خطرناک است.

مدیر و عوامل اجرایی هسته گزینش باید دقت کنند اگر کسی مهارت ها و شایستگی های لازم برای جذب در آموزش و پرورش را دارد رد نشود و چنانچه شخصی فاقد این ویژگی هاست جذب نشود زیرا هر دوی اینها خطرناک است.

وی ،خدمت کردن در هسته های گزینش و حوزه های مشابه را بسیار سخت و دشوار دانست و افزود : کارکنان آن به نوعی در مظلومیت و مهجوریت هستند زیرا تلاش های انها دیده نمی شود و اغلب افراد با فعالیت های آن ها آشنا نیستد.

وی با بیان اینکه هسته گزینش در آموزش و پرورش مغفول مانده که نیاز به توجه بیشتری در زمینه امکانات ،تجهیزات و منابع انسانی دارد ابراز امیدواری کرد با حمایت سازمان برنامه و بودجه مشکلات موجود این حوزه در اسرع وقت مرتفع شود.

مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از توجه و حسن نیت مدیرکل و برخی معاونان و بررسی مشکلات این حوزه تشکر کرد و گفت:آن چیزی که مایه دلگرمی و پشتکار همکاران در هسته گزینش شده ،دادن دلگرمی و تلاش مسئولان برای رفع مشکلات آن است.

فضلی افزود:دست اندرکاران هسته گزینش تمام تلاش خود را به کار می بندند تا نیروی انسانی متخصص.مومن،متعهد و دلسوز وارد عرصه تعلیم و تربیت شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
متاسفانه گزینش اموزش و پرورش استان طی چند سال اخیر عملکرد مطلوبی نداشته و درب را به روی تعداد زیادی از افراد مسئله دار باز کرده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
ما از وضعیت گزینش استان و شهرستانها راضی نیستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین