« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
با تلاش ۵ ساعته امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا و با همکاری اورژانس هوایی زن ۶۵ ساله بیمار قلبی در ارتفاعات کوه گل دنا نجات پیدا کرد .

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ سید امان الله جهانبین مدیر عامل این جمعیت از نجات جان زن ۶۵ ساله در ارتفاعات دنا خبر داد .

جهان بین افزود ساعت ۵ و ۲۷ دقیقه صبح امروز یکشنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۱ طی تماس تلفنی عشایر مستقر در منطقه برباز کوه گل در شهرستان دنا مبنی بر وخامت حال زن ۶۵ ساله بلافاصله یک تیم امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به محل اعزام شده و بعداز پیمایش مسیر کوهستانی ساعت ۷:۲۰ صبح بر بالین فرد مصدوم حاضر شدند و با انجام اقدامات پیش بیمارستانی و سنجش شرایط بیمار (داشتن فشار بالا و احتمال حمله قلبی) بلافاصله به مرکز اورژانس اطلاع داده شد و در کمترین زمان بالگرد اورژانس هوایی در منطقه حضور یافت و بیمار توسط امدادگران تا محل استقرار بالگرد اورژانس هوایی منتقل وبه نیروهای امدادی تحویل داده شده تا جهت درمان تخصصی و رسیدگی بیشتر به مراکز درمانی انتقال یابد.

این بیمار قلبی از عشایر مستقر در ارتفاعات کوهگل بود که به حمد الهی و تلاش امدادگران هلال احمر و اورژانس به موقع و در کمترین زمان ممکن موفق به امدادرسانی شدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: