« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۳۶۶ واحد در شهر زلزله‌زده سی‌سخت بازسازی و تحویل مردم شد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید علی احمدزاده در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به موضوع بازسازی شهر زلزله‌زده سی‌سخت اختصاص داشت، گفت: در زلزله ۵.۶ ریشتری ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۹ شهر سی‌سخت ۳ هزار و ۴۶ واحد مسکونی آسیب دید که از این تعداد یک هزار و ۵۶۲ واحد کاملا تخریب شد.

توضیحات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تکمیل واحدهای زلزله‌زده سی‌سخت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۵۶۲ واحدی که به طور کامل تخریب شدند ۹۰۰ واحد شهری و ۶۶۲ واحد روستایی است که یک هزار و ۳۶۶ واحد به طور کامل بازسازی و تحویل مردم داده شد.

وی ادامه داد: ۱۹۶ واحد در مرحله سقف و نازک‌کاری است. برای سایر واحدها چون از متراژی که پیش‌بینی شده بیشتر است منتظر تسهیلات هستیم که نیاز است بانک‌ها به این کار سرعت ببخشند.

در ادامه اکبر نیکزاد پیرامون پرداخت تسهیلات تکمیلی گفت: پرداخت تسهیلات تکمیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد به کندی پیش می‌رفت که استاندار ورود پیدا کرد بانک‌های عامل هم همراهی کردند و تسهیلات در اختیار قرار گرفت.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: پیگیر اختصاص تسهیلات تکمیلی برای ۲۰۰ واحد باقی‌مانده هستیم اما برخی‌ واحدهایی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نتوانستند تسهیلات تکمیلی دریافت کنند که طبق رایزنی‌های صورت گرفته قرار شد هم از طریق نهادهای حمایتی هم حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) کمک شود تا واحدها سریعتر تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: