« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده ظهر امروز به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه امروز شهر لنده گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمن به دنبال گرفتن آرامش از جامعه ماست.

دستگاه قضا با دروغ‌پردازان و شایعه‌سازان برخورد کند/ضرورت تغییر رویه در مجالس عزاداری/ادامه میز خدمت در محل نماز جمعه

وی افزود:مقام معظم رهبری فرمودند: دستگاه قضا وظیفه دارد با کسانی که با شایعات و دروغ پردازی و تحریف شخصیت‌ها، به دنبال برهم زدن امنیت روانی جامعه هستند برخورد کند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت: اهتمام مسئولین در بازسازی رابطه دولت و مردم است، سالها بد کار شد، جامعه اعتماد خودش را از دست داد و نیاز مبرم به ترمیم دارد، البته مردم نسبت به نظام بدبین نیستند، نسبت به دولت‌ها انتقاد دارند و این نقد و مطالبه گری به جاست.

امام‌جمعه لنده تصریح کرد: در بحث مردمی سازی یارانه‌ها و آزاد سازی قیمت‌ها، وقتی مردم فهمیدند که این جراحی اقتصادی برای کشور لازم است همراهی کردند و همین همراهی باعث شکست دشمن شد ،چراکه قصد ایجاد فتنه در این زمینه را داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت: پیرو تذکرات مجالس فاتحه ،که هفته های قبل هم صحبت داشتیم، فرهنگ سازی های قشنگی در شهر مشهد و مرکز استان ما شده که خرج مجالس را به تامین جهیزیه برای دختران فقیر و زوج های کم بضاعت اختصاص دادند.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت:گاهی می شود در مراسمات مبلغ ۲۰و یا ۳۰میلیون به خواننده ای محلی داده می شود در حالی که این مبلغ می تواند، خیلی از مشکلات خانواده های فقیر را حل کند و جای تاسف است که ما مبالغ سنگینی را در مسیر هایی هزینه می کنیم که حقیقتا نه ارزش اخروی دارد نه ارزش مادی.

خطیب نماز جمعه لنده در پایان از پرسنل شهرداری، شورای شهر و شهردار محترم که میز خدمت تشکیل دادند تشکر کرد و گفت: حضور در بین مردم و پاسخ گویی مستقیم می توان اعتماد مردم را جلب کند و مشکلات آنها را مرتفع سازد و این امر را یادآور شد که ستاد نماز جمعه در هفته های پیش رو هم این رویه را دنبال خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: