« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،جلسه آموزشی آشنایی با قانون مدیریت بحران به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استانی و شهرستانی با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استانی و ستاد مدیریت بحران شهرستانی برگزار گردید.

این جلسه در سطح ملی با حضور معاونین سازمان مدیریت بحران کشور و به صورت ویدئو کنفرانس و با موضوع آشنایی با قانون مدیریت بحران برگزار شد.

با توجه به تاکید وزیر محترم کشور و نایب رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور در خصوص ضرورت مطالعه و آشنایی استانداران،معاونین فرمانداران،بخشداران و اعضای ستاد مدیریت بحران استانی و شهرستانی و مسئولیت های صریح و خطیر اعضای مذکور و استانداران به عنوان رئس شورای مدیریت بحران استان و فرمانداران به عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستانی این کارگاه آموزشی به صورت همزمان و به صورت ویدئو کنفرانس روز سه شنبه راس ساعت ۹صبح به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار گردید.

در سطح استانی نیز با توجه به تاکید استاندار محترم و پیگیری مدیرکل مدیریت بحران اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در سالن اجتماعات دولت با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و در سطح شهرستان ها به ریاست فرماندار و با مشارکت حداکثری اعضای ستاد مدیریت بحران برگزار گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین