« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد :
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: بیمه ایران شعبه های خود در همه مناطق این استان را افزایش دهد و نوع خدمات و پوشش بیمه ای را هم بیشتر کند ما هم حمایت می کنیم.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سیدجواد هاشمی مهر در جلسه ای با حضور حسن شریفی مدیر کشوری بیمه ایران، بیمه ایران را کمک کار دولت و حامی مردم دانست و اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد با شرایط خاص به لحاظ پراکندگی و کوهستانی ۹ شهرستان دارد و به زودی تعدادی از مناطق آن به شهرستان تبدیل می شود و می طلبد بیمه ایران برای افزایش شعب و ارائه خدمات بیشتر به مردم از هم اکنون برنامه ریزی کند.

شعبه ها، خدمات و پوشش بیمه ای در استان افزایش یابد

در این جلسه که خالق شکور رئیس بیمه ایران استان کهگیلویه وبویراحمد و روسای بیمه ایران استان های تهران، فارس و بوشهر هم حضور داشتند، معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکید کرد: بیمه ایران به لحاظ امکانات و تجهیزات نحوه خدمات خود به مردم را تکنیکی تر و بروز رسانی کند.

هاشمی با بیان اینکه، صنعت بیمه ابزار مناسبی برای افزایش امنیت، آسایش و آرامش مردم در جامعه است، گفت: با توجه به دولتی بودن، این بیمه در کاهش مشکلات و رنج مردم در زمان بلایا، مشکلات و اتفاقات نقش اثر بخشی دارد.

هاشمی مهر با بیان اینکه، بیمه ایران تمام دولتی است و حامی دولت و مردم می باشد و لذا انتظارات مردم از این بیمه بیشتر است، تصریح کرد: مجموعه همکاران بیمه ایران در استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم تلاش خوبی داشته اند و انتظار داریم در این سفر به برکت دهه ولایت و عید غدیرخم پیام شیرینی برای مردم داشته باشید.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های استان در حوزه پتروشیمی، نفت و گاز، صنایع و کشاورزی و تبدیل شدن کریدور جنوب به مرکز کشور با بهره برداری از جاده پاتاوه- دهدشت، تاکید کرد: اقدامات بزرگی در این استان به برکت نظام و انقلاب اسلامی انجام شده اما استان به دلیل عمق محرومیت نیازمند نگاه جهادی به کار و خدمت دارد.

رئیس بیمه ایران هم با بیان اینکه، جنس کار ما خدماتی و مخاطبین ما مردم عزیز هستند گفت: به کهگیلویه وبویراحمد سفر کردیم تا از نزدیک مشکلات مردم را ببینیم و بشنویم و برای رفع آنها و ارائه خدمات سهل الوصول تصمیمات جدید و برنامه های نو در نظر گرفته شود.

حسن شریفی افزود: بیمه ایران در دولت سیزدهم برنامه ها و تعهدات جدیدی برای مردم دارد.

وی اعلام کرد: به خواسته های مسئولین و مردم این استان تمکین می کنیم و شعب بیمه ای را افزایش می دهیم و تلاش داریم مشارکت بیمه ها را در نواحی مختلف و محروم افزایش داده تا پشتوانه ای برای مردم استان باشد.

مدیرعامل بیمه ایران از ارائه یک فرصت خدمت جدید به مردم از طریق بیمه ایران خبر داد و گفت: سامانه ای طراحی شده است تا خدمات در دسترس باشد و مراجعات مردمی به محل شعب لازم نباشد.

شریفی اظهار داشت: برای ارائه خدمت به مردم کارشناسان به محل حادثه و یا تصادفات مراجعه می کنند و خسارات فوتی، زخمی و خودرویی بدون حضور به شعب برآورد می شود.

به گفته رئیس بیمه ایران، این مرکز سه بسته خدمت از جمله بیمه عمر و مستمری بگیر علاوه بر حقوق بازنشستگی در نظر گرفته است و اجرای این طرح در وزارت نیرو آغاز شده و قابل تعمیم در همه دستگاه های اجرایی است.

وی تصریح کرد: آماده ایم این طرح را در استان کهگیلویه و بویراحمد به اجرا در بیاوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: