« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بانوان متقاضی دریافت تسهیلات جهت ایجاد طرح های تولیدی، اشتغال و کار آفرینی، گفت: بانوان متقاضی تولید و اشتغال در حوزه های مختلف در استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ازیاسوج ؛سیدعلی احمدزاده با حضور دکتر زینب اختری مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه ولایت گفت: افزون بر ۸۰ درصد بانوان استان محجبه و عفیف هستند و بانوی بی‌حجاب نداریم.

حمایت همه‌جانبه از بانوان سرمایه‌گذار و کارآفرین/ قانون حجاب و عفاف در دستگاه‌های دولتی به نحو مطلوب رعایت می‌شود

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: قانون حجاب و عفاف در دستگاه‌های دولتی به نحو مطلوب رعایت می شود و متولی کار هم خود مدیران هستند.‌

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، محیط شرافتمندانه برای فعالیت بانوان در فضای اداری ایجاد شود تا بدون دغدغه به کار و فعالیت بپردازند گفت: ممکن است عده‌ای در هر زمینه‌ای هنجارشکنی کنند که طبق قانون با این افراد برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را بانوان و زنان تشکیل می‌دهند، گفت: زنان در دوران انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش مهمی بر عهده داشتند و امروزه آنان در عرصه مهم تعلیم و تربیت و سلامت جامعه نقش ایفا می‌کنند لذا نباید اجازه دهیم این مسائل مهم مربوط به بانوان دچار حاشیه شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، زنان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی بیشتر از مردان در میدان بودند، گفت: از ظرفیت بانوان برای سازندگی و پیشرفت استان استقبال می‌کنیم و هر طرح و پروژه‌ای که در آن بانوان متولی هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بانوان متقاضی دریافت تسهیلات جهت ایجاد طرح های تولیدی، اشتغال و کار آفرینی، گفت: بانوان متقاضی تولید و اشتغال در حوزه های مختلف در استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار با تاکید بر اینکه، خدمت به جامعه بانوان به خصوص بانوان مناطق محروم و دور افتاده سرلوحه کار باشد، گفت: دیشموک دچار محرومیت‌های فراوانی است که باید مورد توجه قرار گیرد اما بحران انسانی و اجتماعی ندارد و نباید با طرح این موارد به این منطقه ظلم کنیم.

وی با بیان اینکه، مردم این منطقه زندگی خوب و البته آرامی دارند، عنوان کرد: نه تنها دیشموک بلکه چاروسا، لوداب و سایر مناطق استان محروم و نیازمند توجه ویژه است.

احمدزاده در این نشست که مراسم تکریم و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هم بود ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده استانداری گفت: از مدیرکل جدید می‌خواهم جهادی پای کار باشد و با ارتباط با نهادهای مردمی مربوط به بانوان زمینه رشد و پیشرفت این قشر را رقم بزند.

احمدزاده تصریح کرد: دولت طرح نهضت ملی مسکن را در دست اجرا دارد از طرفی بنیاد مستضعفان متعهد شده که در این استان ۲ هزار واحد مسکن احداث کند.

به گفته استاندار، مجلس از طرح ساخت مسکن ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) حمایت می‌کند که از مدیرکل جدید امور بانوان می‌خواهم لیست زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست را در اختیار ما قرار دهد تا برای ایجاد اشتغال و همچنین مسکن آنها برنامه‌ریزی شود.

گفتنی است در این مراسم از زحمات نادیا صداقت تجلیل و سیده عاطفه مدبرنژاد به عنوان سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین