« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه گفت: در روز مباهله اتفاق بزرگی در صدر اسلام اتفاق افتاد و به تبع آن حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت ثابت شد.

بایدن در سفر منطقه ای خود شکست خورد/ رشد اعتبارات لنده نسبت به گذش/

وی افزود: همانطور که در صدر اسلام تمام کفر در برابر تمام ایمان ایستاد، و شکست خورد، امروز هم نظام جمهوری اسلامی با تمام وجود در مقابل دنیای کفر ایستاد و پیروز خواهد شد.

امام جمعه لنده با اشاره به سالروز اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب گفت: نماز جمعه به عنوان یک پایگاه پرظرفیت و سنگر انقلاب و یادگار امام خمینی(ره) و شهدا، مسیر روشنگری، معرفت افزایی، بصیرت بخشی، رشد آگاهی سیاسی و دینی مردم را بر عهده دارد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل گفت: در دهه‌های گذشته وقتی رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به غرب آسیا سفر می کرد، چه سر و صداهایی از ناحیه رسانه‌ها انجام شد، اما امروز وقتی به منطقه می آید، افکار بیدار ملت ها آن را هو می کنند و به او لقب پیرمرد ولگرد و آلزایمری میدهند و واقعاً هم به اهداف سفرش به منطقه غرب آسیا نرسید .

خطيب نماز جمعه لنده تاکید کرد: آمریکا، اگر آن زمان به عنوان یک ابرقدرت یک حرف می زد دنیا تسلیم می شد، اما مواضع آنها حداقل در جامعه اسلامی به عنوان لاف گزاف یاد می شود .

محمودی اصل گفت: یادی کنیم از عملیات مرصاد در سال ۶۷ که خداوند وعده های خود را در نگاه همه به منصه ظهور گذاشت. وی تاکید کرد: منافقین که با حمایت صدام و ابرقدرت ها تصمیم داشتند چند روزه تهران را فتح کنند و نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند، اما خداوند آنها را زمین زد.

امام جمعه لنده در پایان گفت:کمیته برنامه ریزی شهرستان لنده تشکیل شد، جلسه ای که در آن حول اعتبارات و بودجه سال آینده شهرستان صحبت شد، الحمدلله از روزنه های مختلف هم سفر ریاست جمهوری هم رئیس بنیاد مستضعفان، اعتبارات خوبی نصیب شهرستان شد که نسبت به سالهای گذشته رشد داشته است ،امیدواریم زمینه رضایت مردم را فراهم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: