« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴
به همت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری نشست نقد و بررسی کتاب شعر «اندوه من از خودم کهنسال تر است» برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، کتاب شعر مجموعه رباعی «اندوه من از خودم کهنسال تر است» سروده سید اکبر سلیمانی با حضور سیدعلی میرافضلی و زهیر توکلی به عنوان کارشناس و محمود حبیبی کسبی به عنوان مجری-کارشناس برگزار می‌شود.

کتاب «اندوه من از خودم کهنسال تر است» تالیف سید اکبر سلیمانی نقد و بررسی می‌شود

کتاب شعر مجموعه رباعی «اندوه من از خودم کهنسال ‌تر است» شامل ۱۳۳ قطعه رباعی بوده و با شمارگان هزار و ۲۵۰ جلد در خردادماه ۱۴۰۰ از سوی انتشارات سوره مهر چاپ شده است و در بیستمین جایزه ادبی قلم زرین نامزد بخش بزرگسال شده‌است.

سید اکبر سلیمانی متولد ۱۳۶۰ و اهل شهرستان لنده از شاعران رباعی ‌سرای کهگیلویه و بویراحمد است که اشعار وی در چند سال اخیر از سوی واحد آفرینش‌ های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گردآوری و چاپ شده است.

لازم به ذکر است جدیدترین نشست نقد کتاب شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، روز دوشنبه سوم مرداد ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده برگزار می‌شود و حضور برای اهالی رسانه و علاقه‌مندان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزاد است.

این نشست به همت مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری روز دوشنبه ۳ مرداد ماه در ساعت ۱۶ در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: