« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴
لیکک؛
فرماندار بهمئی در خصوص به آبگرفتگی معابرعمومی، خطرات احتمالی جانی و مالی، احتمال بارش‌های رگباری و وزش باد شدید هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرماندار شهرستان بهمئی از آمادگی تمامی نیروهای امدادی و ستاد بحران شهرستان برای پیشگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی های آینده خبر داد و گفت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان، هشدار قرمز هواشناسی از روز چهارشنبه پنجم مرداد ماه تا پایان روز جمعه ۷ خرداد، در سطح شهرستان بهمئی صادر شد.

هشدار فرماندار بهمئی؛ برای مراقبت از جان و مال مردم در بارندگی های احتمالی و سیل آسا

علی محمدی افزود: بر طبق آمار و مستندات هواشناسی سامانه بارشی از دو روز آینده در مرکز استان فعال و بارندگی‌های شروع می‌شود که مردم باید به شدت مواظب باشند.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از خطرات احتمالی در نظر بگیرند.

فرماندار بهمئی ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به اینکه سامانه ماهیت رگباری و تابستانی دارد، در برخی از مناطق استان به صورت نقطه ای باعث روان آب و آبگرفتگی معابر عمومی می شود.

علی محمدی گفت : با توجه به اینکه این سامانه با وزش باد شدید در برخی ساعات همراه است احتمال آسیب به تاسیسات ارتباطی، برقی و مخابراتی و آبفاضلاب وجود دارد، همچنین آسیب دیدگی ناشی از بارش تگرگ نیز به خصوص در سطح مزارع و باغات وجود دارد که مردم باید به شدت مراقب حوادث احتمالی باشند.

وی اضافه کرد: از طرفی دیگر چون مدتی بارندگی در سطح استان نداشته ایم در صورت بارندگی به علت خشکی بستر زمین، روان آب ایجاد می شود که توصیه می شود از قرار گرفتن در میسر مسیل‌ها، رودخانه ها خوداری شود.

فرماندار بهمئی، به مردم بهمئی به خصوص کشاورزان و کوهنوردان توصیه کرد به دلیل وقوع رعد و برق و صاعقه از صعود به ارتفاعات طی این مدت به شدت بپرهیزند.

 

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: