« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴
فوری؛
با هماهنگی تمامی ادارات بهمئی و اطلاع رسانی عمومی، مدیریت بحران این شهرستان برای گذر از حوادث احتمالی در چند روز آینده آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ معاون عمرانی فرمانداری بهمئی، در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد گفت: به دستور فرماندار شهرستان تمامی راهکارها بررسی و عملی شد تا خسارت ها به کمترین میزان خود برسد.

معبود الهی گفت :در زمان بحران مسئولین شهرستان باید از تمام امکانات موجود در شهرستان وشهرستان های اطرف برای مدیریت و رفع مشکلات استفاده کنند.


وی افزود :فراهم نمودن امکانات لازم، اطلاع رسانی دقیق و همگانی، لایه روبی بستر رودخانه ها و پل ها که ممکن است به زیر ساخت های شهر اسیب برساند، شناسائی واقدامات مورد نیاز انجام میشود.

وی با اشاره به ورود سامانۀ مونسون به استان از روز چهارشنبه ۵ مردادماه، گفت: با ورود این سامانه احتمال بروز خطرات زیاد هست که با هوشیاری مردم از این موضوع به خوبی خواهیم گذشت.

معاون عمرانی فرمانداری بهمئی گفت : هشدارهای لازم به ادارات و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان داده شده تا مراقبت‌ها و پیش‌بینی‌های لازم را برای مقابله با سیلاب احتمالی و جلوگیری از خسارت به عمل آورند.

در این جلسه ادارات مختلف شهرستان بهمئی به بیان پیشنهادات خود برای مقابله با حوادث احتمالی پرداختند


مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین