« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
در آستانه ماه محرم و به منظور برنامه ریزی هرچه بیشتر برای برپایی آیین‌های سوگواری سرور و سالار شهیدان با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گردهمایی هیئت های مذهبی و روحانیون شهرستان لنده صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ در آستانه ماه محرم و به منظور برنامه ریزی هرچه بیشتر برای برپایی آیین‌های سوگواری سرور و سالار شهیدان  با حضور معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گردهمایی هیئت های مذهبی و روحانیون شهرستان لنده صورت گرفت.

بایستی نهضت و رسالت  سیدالشهدا را زنده نگه داریم

فرماندار لنده در این نشست گفت:هیئت ها سعی کنند تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارند و هیئتی در تراز انقلاب اسلامی شکل بدهند.

جلال دانش افزود:هیئت ها باید مبتنی و متکی بر روحانی باشند .جلال دانش گفت:اگر می خواهید هیئت شاخص داشته باشید و اهدافی که حضرت سیدالشهدا به دنبال آن بود محقق شود و بخشی از آن را در قرن جدید پیاده سازی کنیم‌،بایستی نهضت و رسالتش را زنده نگه داریم.

محرم بهترین فرصت برای روشنگری و پاسخ دادن به شبهات است

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا گفت:ماه محرم بهترین فرصت برای روشنگری و پاسخ دادن به شبهات است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده اظهار داشت:دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به دنبال رواج بی حجابی در جامعه هستند و این امر مسئولیت هیئت ها، روحانیون و مداحان را بیشتر می کند.

وی افزود:مدیون هستیم و توفیقی شامل حالمان شد که در این راستا قدم‌برداریم‌.

هیئت ها به هیچ دستگاهی وابسته نیستند

حجت الاسلام موسوی نیا نیز در پایان این جلسه گفت:هیئت یک مجوز حقوقی دارد و الا یک مجموعه مردم‌نهاد است.وی افزود:نقطه قوت هیئت ها این است که متکی به خودشان هستند و توسط خودشان اداره می شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:هیئت ها به هیچ دستگاهی وابسته نیستند و هزینه های آنها توسط خود مردم تامین می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: