« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
در جلسه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، عنوان شد :
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ارتقای شاخص های آموزشی این استان ، تلاش جهادی ، ضروری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری مهر، محمد جمالی آرند در جلسه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این مطلب اظهار داشت : با هدف خروجی بهتر در بازگشایی مدارس، کمیته های پروژه مهر به شکل مستمر فعالیت کنند .

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه مهر نماد مدیریت مؤثر آموزش وپرورش برای بازگشایی باشکوه مدارس است‌ .

وی فعالیت کمیته های چندگانه پروژه مهر را ضامن بازگشایی مطلوب مدارس دانست و اذعان داشت : تحقق این موضوع نیازمند بازدید مستمر و میدانی از وضعیت مدارس است.

جمالی آرند بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در پروژه مهر تاکید کرد و یادآور شد : برای بازگشایی مطلوب مدارس ، استفاده از همه ظرفیت‌های خیرین و دستگاه‌ها ، ضروری است .

وی در در تشریح ایجاد آمادگی در دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور مطلوب در کنکور اضافه کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در زمینه برگزاری کلاس‌های طرح تعمیق و تثبیت یادگیری کلاس‌های جبرانی در سطح کشور فعالیت خوب و قابل قبولی داشتند .

مدینه صابری / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: