« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
جهان؛
وال‌استریت‌ژورنال در یک خبر اختصاصی ادعا کرد: دیپلمات‌های اروپایی راه جدیدی را برای پایان دادن به تحقیقات آژانس انرژی اتمی سازمان ملل متحد که ایران خواستار بسته شدن آن‌ها بوده است، پیشنهاد داده‌اند.

خبرآنلاین: وال‌استریت ژورنال نوشته به متن پیش‌نویس مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای احیای برجام دست یافته که نشان می‌دهد اتحادیه اروپا برای احیای این توافق امتیاز چشم‌گیر تازه‌ای به ایران داده است.

امتیاز «چشم‌گیر» اروپا به ایران برای احیای برجام

وال استریت ژورنال در گزارشی ادعا کرد:

* اتحادیه اروپا در متن پیشنهادی توافق برجام، گزینه پاسخ‌دهی سریع ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ذرات اورانیوم کشف شده در سایت‌های اعلام نشده ایران را داده و در قبال آن، شورای حکام آژانس پرونده این موضوع را خواهد بست.

* اتحادیه اروپا این پیشنهاد را با هماهنگی آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام انجام داده؛ اما این پیشنهاد آژانس را به عنوان نهاد بین‌المللی مستقل برای نظارت بر پادمان‌های هسته‌ای در وضعیت دشواری قرار داده است.

* یکی از موضوعات کلیدی طی ۱۶ ماه مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام، افشای آثار اورانیوم درسایت‌ها اعلام نشده ایران بود و از ابتدای بهار، ایران تاکید داشت که این پرونده خاتمه یافته اعلام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین