« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، در نظر دارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف خود، نسبت به جذب ۹ کارگزار از طریق گزینش و مصاحبه اقدام کند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛عیسی کریمی، در خصوص جزئیات این فراخوان به خبرنگاران گفت: این صندوق تکمیل کارگزاران خود از بین افراد جویای کار در استان که فارغ التحصیل دانشگاهی، دارای مدرک لیسانس و بالاتر، مسلط به کامپیوتر، بومی منطقه و همینطور دارای فن بیان قوی و داشتن سوابق بیمه‌ای از جمله بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر باشند کارگزار بکار می گیرد.

استخدام ۹ کارگزار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: این تعداد کارگزار برای بخش‌های "زیلایی" در شهرستان مارگون، "سرآسیاب یوسفی" و "ممبی" در شهرستان بهمئی، "موگرمون" در شهرستان لنده، بخش‌های "کبگیان" و "سپیدار" و دهستان "کاکان" در شهرستان بویراحمد، بخش "دیشموک" در شهرستان کهگیلویه و اداره امور عشایر در شهر گچساران پذیرش و بکار گرفته می شوند.

کریمی تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند مدارک خود را به آدرس یاسوج بلوار استاندارد، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان حداکثر تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۱ ارسال کنند.

وی بیان کرد: پس از انجام گزینش و مصاحبه از بین متقاضیان، ۹ نفر کارگزار انتخاب و مشغول به کار می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین