« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
رودکوف ورزشی؛
وزیر کشور گفت:‌ اگر کسی با دستگاه داخلی مشکلی دارد و مشکلات ورزش را به فدراسیون‌های بین‌المللی بگوید، حتما با مسوولیت‌های ملی تناقض دارد.

خبرورزشی: احمد وحیدی در مورد بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: هر جایی که بتوانیم ورزشگاه را برای حضور بانوان آماده کنیم، این موضوع مانعی ندارد اما شرط آن این است که ورزشگاه‌ها آماده باشند.
آیا من افسرده هستم؟ از مشاور بپرسید

وی ادامه داد: طبیعتا تا این آمادگی‌ها به وجود بیاید، زمان می‌برد. ورزشگاه‌هایی که مانند استادیوم آزادی آمادگی دارند، اگر مواردی پیش بیاید تا حدی که بتوانند این بحث را پوشش بدهند، منعی برای حضور بانوان ندارند.

چراغ سبز وزیر کشور به بانوان علاقه‌مند به فوتبال

وزیر کشور در مورد نامه اخیر فیفا به فدراسیون فوتبال و اینکه به نظر می‌رسد برخی افراد از داخل به فیفا خط می‌دهند تا فوتبال ایران آسیب ببیند، عنوان کرد: این کارها با مسوولیت ملی تطابق ندارد. یعنی اگر کسی حتی با دستگاه داخلی مشکلی دارد، این موضوع را به مرجعی بین‌المللی بگوید، حتما با مسوولیت‌های ملی تناقض دارد.

وی تاکید کرد: اگر حرفی هم دارند باید در داخل بزنند. ضمن اینکه فدراسیون‌ها تقریبا یک استقلالی دارند و باید موضوعات را به آن‌ها انتقال دهند. تلاش برای انعکاس و به میدان آوردن دستگاه‌های غیر ملی اصولا کار خوبی نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین