« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از کشف 3 کیلو 700 گرم تریاک و دستگیری 1 نفر در محور لیکک به سرآسیاب خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از کشف ۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مواد مخدر در عملیات دستگیری ۱ توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

کشف 3 کیلو 700 گرم تریاک در بهمئی

سرهنگ " فرزین جمشیدی " در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهمئی در تحقیقاتی از فعالیت ۱ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و انتقال آن در مسیر لیکک ، سرآسیاب ، ممبی این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهمئی در این مسیر فرد توزیع کنندگان مواد مخدر شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به کشف ۳ کیلو ۷۰ گرم تریاک در بازرسی جاده لیکک ، سرآسیاب اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر همچنان ادامه دارد و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون خرید، فروش، انتقال و توزیع مواد مخدر را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین