« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
به‌منظور حمایت بیشتر از بازنشستگان و مستمری بگیران، سهم سازمان تأمین‌اجتماعی از حق بیمه تکمیلی درمان آنان به 50 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل تامین اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته سهم سازمان تامین اجتماعی از تقبل حق بیمه تکمیل درمان مستمری بگیران حدود 30 درصد بود که امسال با هدف مساعدت و حمایت از آنان به 50 درصد افزایش پیدا کرد.

رسول چراغ سحر افزود: بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران از خدماتی است که با محوریت کانون های بازنشستگان به مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی و خانواده آنان ارایه می‌شود و سازمان تأمین‌اجتماعی در این برنامه، نقش همکاری و تسهیل‌گری دارد و از سنوات گذشته بخشی از حق بیمه تکمیلی درمان آنان را نیز برعهده گرفته است.

وی افزود: براساس مصوبات هیات‌مدیره و ابلاغ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به ازای هر نفر از مشمولان، از حق بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران در قرارداد سال جاری که ماهیانه مبلغ 91 هزار تومان است، 45 هزار و 500 تومان از حقوق ماهیانه بازنشستگان و مستمری‌بگیران کسر می‌شود و 45 هزار و 500 تومان نیز به عنوان مساعدت سازمان به این مبلغ افزوده و به شرکت بیمه‌گر (شرکت آتیه‌سازان حافظ) پرداخت می‌شود.


وی نقش این سازمان در زمینه بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران و افراد تحت تکفل آنان را همکاری، تسهیل‌گری و مشارکت در پرداخت حق بیمه اعلام کرد و گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان، چنانچه انتقاد ، پیشنهاد یا مشکلی در این زمینه و سطح خدمات مورد تقبل شرکت بیمه گر یا ارقام پرداختی آن داشته باشندد، باید به کانون‌های بازنشستگان یا دفاتر و نمایندگی‌های شرکت بیمه طرف قرارداد مراجعه کنند و شعب تامین اجتماعی در این زمینه ماموریت یا مسئولیتی ندارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: