« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان عنوان کرد:
مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۵ پروژه نیمه تمام ورزشی در این استان وجود دارد که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت منابع مختلف این پروژه ها به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عین اله دهقان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان های گچساران و باشت نسبت به دیگر شهرهای استان از وضعیت مطلوب تری برخوردار است افزود: تاکنون در زمینه زیر ساخت های ورزشی این شهرستان ها اقدامات مناسبی انجام شده و امید می رود شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برای رفع برخی مشکلات حوزه ورزشی این مناطق توجه بیشتری داشته باشد.

۱۰۵ پروژه نیمه تمام ورزشی درکهگیلویه و بویراحمد

وی بیان کرد: بیش از ۵۰ هزار نفر ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در این استان فعالیت دارند.

دهقان با اشاره به رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم گفت: بیش از پنج میلیاردو ۱۲۰ میلیون ریال برای برگزاری این مسابقات به حساب هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۵۸۰ تیم در نخستین رقابت‌های مینی فوتبال روستایی و عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد، ( جام پرچم) هم اکنون حضور دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جام پرچم از سیاست های مدبرانه دولت سیزدهم و وزارت ورزش در کشور است افزود: تیم‌های برتر این رقابت‌ها به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد.

دهقان ابراز کرد: در این مسابقات تیم های روستاهای هر شهرستان باهم به رقابت خواهند پرداخت و تیم های برتر به مرکز استان برای شرکت در مسابقات فینال معرفی خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در رقابت‌های مینی فوتبال جام پرچم این استان از تیم های شرکت کننده هیچ‌گونه وجه نقدی دریافت نشده است.

وی اظهار داشت: جام پرچم در راستای عدالت ورزشی در روستاها پیش‌بینی شده و با استقبال خوبی همراه شده است.

دهقان افزود: توسعه ورزش همگانی در روستاها در دستور کار جدی قرار دارد و با جدیت دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۳۳۷ باشگاه ورزشی دراستان ثبت شده که از این تعداد ۱۸۷ مورد در بخش زنان، ۹۰ مورد در بخش مردان و ۶۰ مورد نیز در هر ۲ بخش مردان و زنان در حال فعالیت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: