« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
محمدرضا بیدخام:
در حال حاضر بسیاری از فرآیندها و تعرفه های حوزه تلفن ثابت و مخابرات نیاز به بازنگری مراجع بالادستی و قانونگذاری حوزه ارتباطات دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، با اشاره به لزوم توسعه متوازن ارتباطات گفت:اینکه تعرفه های بخش های مخلتف مخابراتی بدون در نظر گرفتن تورم ثابت بماند تفکری غیر منطقی و غیر کارشناسی است. این تفکر باید اصلاح شود تا به توسعه ارتباطی در شان و منزلت مردم عزیزمان دست یافت .

عدم افزایش تعرفه هابدون نگاه به تورم،تفکری غیرمنطقی وغیرکارشناسی است/تعرفه های تلفن ثابت نیازبه بازنگری مراجع بالادستی دارد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ضمن تاکید بر ضرورت بازنگری برخی از قوانین و فرایندها در حوزه ارتباطات و مخابرات به نفع ذی نفعان وتوسعه اپراتورها اظهار داشت: در حال حاضر بسیاری از فرآیندها و تعرفه های حوزه تلفن ثابت و مخابرات نیاز به بازنگری مراجع بالادستی و قانونگذاری حوزه ارتباطات دارد.
وی با بیان اینکه افزایش سرویس‌های با کیفیت و با سرعت خوب به ویژه در حوزه اتصال فیبرنوری به اماکن از مزایای توسعه شبکه ارتباطات ثابت است گفت: در حوزه شبکه پهن‌باند و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی ثابت مبتنی بر فیبر باید با همکاری و همدلی تمامی بازیگران این حوزه سرمایه‌گذاری صورت گیرد. چرا که توسعه مخابرات توسعه ارتباطات کل کشور را به دنبال خواهد داشت.

مهندس بیدخام در همین مورد خاطرنشان کرد: با ترمیم تعرفه های مخابراتی ، مطالبات قانونی همه ذینفعان با یک فرایند منطقی قابل انجام است.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه با وجود تمام مشکلات ادامه دارد، اظهار داشت: مخابرات اکنون با کمبود منابع مواجه است و این مشکلات با توجه به مجموعه برنامه های اعلام شده دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که اساس آن بر توسعه ارتباطات ثابت به عنوان محور زیرساختی از طریق گسترش پوشش فیبر نوری در سراسر کشور است، در حال کاهش است.
مهندس بیدخام گفت: افزایش نرخ ارز و نوسانات آن در سال‌های کنونی از یکسو و چالش ‌های موجود و تعامل با بازیگران بین المللی این عرصه از سوی دیگر از موانع جدی توسعه ارتباطات ثابت در کشور است.

وی گفت : ثابت ماندن تعرفه ها در ۱۲ سال گذشته علی رغم تورم های چندصددرصدی در تمام بخش ها،از چالش‌ها ی اصلی مخابرات است که سبب شده تا منابع مورد نیاز برای توسعه این بخش به سختی صورت گیرد. اما کارکنان و متخصصان شرکت مخابرات با استفاده از تمامی ظرفیت ها برای توسعه ارتباطات در کشور تلاش می کنند تا بتوانند با هم افزایی دولت و وزارت ارتباطات، تحولات پایداری در صنعت مخابرات کشور ایجاد کنند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: