« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
اظهارات جالب شهروندان بهمئی نسبت به شورای شهر لیکک؛
شهروندان بهمئی در اظهاراتی جالب عملکرد شورای شهر لیکک را نقد کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف،شهروندان شهرستان بهمئی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ما از وضعیت شهر لیکک و میزان رضایت خود از عملکرد شورای شهر کنونی صحبت کردند.

انتخاب شهردار جوان و رضایت از آسفالت معابر

یکی از شهروندان شهرستان بهمئی به خبرنگار ما گفت: شورای شهر برای اولین بار یک شهردار جوان انتخاب کرد که این حرکت در نوع خود جالب بود.

وی افزود: در سطح شهر در بخش آسفالت و روشنایی معابر اقدامات قابل قبولی صورت گرفت .

این شهروند خاطرنشان کرد: کارخانه سنگ شکنی که به همت تیم شهرداری و شورای شهر فعال شد، بخش زیادی از هزینه شهرداری را کاهش داد و یک درآمدزایی مناسبی برای شهرداری و شواری شهر ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت: شورای شهر در بخش زیباسازی و مبلمان شهری اقدام قابل توجهی انجام نداد و هنوز طرح های هادی، جامع و تفصیلی شهر لیکک به طور دقیق عملیاتی نشده است که مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرد.

یک شهروند بازنشسته به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه ما همه به آرمان های انقلاب و نظام وفاداریم ، نباید هیچکدام از اقشار جامعه مورد کم لطفی قرار گیرد.

بی توجهی به بازنشستگان

وی تصریح کرد: بنده به عنوان یک بازنشسته با 30سال سابقه کار که از سال 84بازنشسته شدم، هنوز هیچ خدماتی از مجموعه شهرداری و شورای شهر لیکک به عنوان یک شهروند بازنشسته دریافت نکردم و هیچگاه این مجموعه از ما درخواست مشاوره و انتقال تجارب نداشت.

یکی شهروند دیگر لیکک که چند سال است در صنف خواربار فروشی فعال است، گفت:عده ای در تیم شهرداری و شورای شهر تنها به دنبال چپاول نقاط حساس شهر و مصادره آنها به نفع اقوام خود بودند و تاکنون افراد دلسوزی که به مجموعه شورای شهر رفتند نتوانستند مقابل این افراد خدمت بزرگی به مردم ارائه کنند.

شورا جای باندبازی و طایفه گرایی نیست

وی افزود: در یک کلام اینجا شورا به عنوان یک ابزار و اسلحه است که تنها برای مقاصد شخصی و قومی مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر کسی از آن برای منافع عمومی استفاده می کند.

یکی دیگر از شهروندان بهمئی با اشاره به اینکه شورای شهر در لیکک هنوز به صورت طایفه ای و سلیقه ای است، گفت: در زمان انتخابات هر کس کت و شلوار شیک پوشید و طایفه بزرگی داشت، پیروز می شود .

وی گفت: به مردم وعده هایی می دهند اما تا پایان دوره خدمت خود فراموش می کنند و با شروع زمان ثبت نام، به بهانه اینکه بودجه نداشتیم و نتوانستیم کاری کنیم دوباره از شاه تا گداشان ، همه برای جلب نظر مردم دست بوسی می کنند.

یکی شهروند دیگر لیکک گفت: انتظار نداشتیم شورای شهر نسبت به پیگیری حقوق مردم بهمئی در خارج از شهرستان اینقدر ضعیف عمل کنند.

وی افزود: با رایزنی شورای شهر می توان اقدامت خوبی در زمینه افزایش درآمد زایی و اشتغال جوانان به خصوص در حوزه نفت در شهرستان ما که سرشار از منابع نفتی است، انجام دهیم.

عدم ساماندهی میدان تره بار

در ادامه گزارش سراغ میوه فروشان رفتیم که همه از عدم ساماندهی میدان تره بار شهر لیکک گلایه مند بودند.

یکی از این شهروندان گفت: چند سال است که پیگیر ساماندهی میدان تره بار هستیم و تا کنون هیچ توجه ای و اقدامی در این خصوص نداشتند.

این شهروند ادامه داد: قبلا مکانی در اختیارمان گذاشتند که این مکان تنها شماره گذاری شده و چند ماهی بود که از هر کدام از ما مبلغ 70هزار تومان به عنوان عوارض دریافت می شود اما نه سایبانی دارد، نه سرویس بهداشتی و نه در و دروازه ای و بعد از مدتی هم نابود شد.

میوه فروش دیگر علت وجود نزدیک به 500ماشین سیار میوه فروش در سطح شهر لیکک را عدم ساماندهی میدان تره بار عنوان کرد و گفت: میوه فروش شهرهای اطراف بدون هیچگونه عوارضی شبانه روز در سطح شهر لیکک خرید و فروش می کند اما حق ما با وجود پرداخت عوارض ضایع می شود ؛ از شورای شهر انتظار داشتیم بعد از این همه سال میدان تره بار ما را ساماندهی می کرد.

شهروند دیگر بهمئی در این زمینه گفت: صدای بوق و تبلیغ میوه فروشهای سیار با طلوع آفتاب آغاز می شود و تا پاسی از شب در کوچه و خیابانهای شهر ادامه دارد، مردم زن و بچه دارند و آسایش می خواهند، شاید کسی بیماری اعصاب و روان یا بیمارقلبی داشته باشد ، چرا شورای شهر فکری به حال و روز شهروندان نمی کند؟

 
خبرنگار:سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
باسلام

مهمترین خصلت این شورا ک جای امیدواری دارد بی حاشیه بودن هستش

ان شالله با صبر و متانت بتونن زمینه توسعه شهری را هم فراهم کنند

تا حالا مردم خوشبین بودند

ان شالله این خوشبینی منجر به رضایت شهروندان گردد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: