« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
تلاشهای جهادی در جهت تحقق وعده های ریاست محترم سازمان امورعشایر ایران دکتر پاپی زاده نماینده دولت مردمی دربین عشایر کمتر از ۳ ماه؛
بازدید رییس امور عشایر شهرستان بویراحمد از پروژه آبرسانی منطقه عشایری سرگچینه و استارت و پمپاژ آزمایشی آب چاه منطقه عشایری سرگچینه ...

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مهندس قائدی رییس امورعشایر شهرستان بویراحمد از پروژه آبرسانی به عشایر این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای این پروژه و پمپاژ آزمایشی آب قرار گرفت.

رئیس امورعشایر شهرستان بویراحمد همچنین از انجام ادامه عملیات لوله گذاری و ادامه و تکمیل شبکه آب این پروژه در ضلع جنوبی سرگچینه تا غرب سرگچینه و امتداد مسیر تا چشمه تلاشی و چشمه پلنگی خبر داد و گفت: در جهت اجرایی شدن دستور ریاست محترم سازمان امور عشایر ایران جناب آقای دکتر پاپی زاده آبرسانی کامل به منطقه عشایری این منطقه، عملیات مذکور انجام و مشکلات پیش رو به طور کامل مرتفع شده که به طور جدی پیگیر آن هستیم.

آقای مهندس قائدی رییس امورعشایر شهرستان بویراحمد با بازدید مجدد از پروژه آبرسانی و چاه شماره۱منطقه عشایری سرگچینه بویراحمد اقدام به پمپاژ آزمایشی آب شرب چاه شماره ۱ نمودند که باعث خوشحالی عشایر حاضر در آن منطقه گردید و خواستار راه اندازی نهایی و پمپاژ شبانه روزی و رفع مشکلات بی آبی عشایر این منطقه شدند.

آقای مهندس قائدی با ابراز خوشحالی در کنار عشایر این منطقه به خاطر این اتفاق مهم (پمپاژ آب)در کنار عشایر و با حضور در چادر و منازل عشایری از منبع ذخیره آب و منازل آنها بازدید و با حضور در جمع تعدادی از عشایر و‌تشکر از آنها به خاطر تحمل بعضی سختیها در زمان راه اندازی این پروژه قول دادند که مرحله دوم این پروژه و احداث منبع سوم و احداث خط لوله جنوبی سرگچینه و امتداد لوله شمالی تا پایان مسیر و چشمه تلاشی و چشمه پلنگی سرگچینه آبرسانی همزمان انجام شود و در راستای اجرایی نمودن قول و دستور آقای دکتر پاپی زاده رئیس سازمان امور عشایر ایران در زمینه کمک به عشایر سرگچینه و آبرسانی به کلیه مناطق عشایری سرگچینه اعلام نمودند که تمام تلاش خود را انجام داده تا در مدت ۲ماه آینده اقدامات نهایی صورت بگیرد و آبرسانی کامل انجام گیرد.

اگرموانعی ازطریق اداره منابع طبیعی شهرستان و استان پیش نیاید روند اجرای پروژه سرعت بیشتری خواهدداشت با پیگیری مردم منطقه رئیس سازمان امور عشایر کشور و مسئولین اداره کل امورعشایراستان و شهرستان بویراحمد رابه سرگچینه کشاند اگرمردم منطقه همت به خرج دهند و همکاری نمایند خدمات قابل توجهی به حوزه سرگچینه سرازیر خواهد شد.

در پایان ازتلاش های مدیرکل محترم امور عشایر تشکروقدرانی خواهد شد.

تلاش جهادی و شبانه روزی مهندس قائدی رئیس امورعشایرشهرستان بویراحمد برای آب رسانی به عشایر تشنه سرگچینه  ادامه‌ دارد/تشریح آخرین وضعیت این پروژه عظیم از زبان مهندس قائدی رییس امور عشایر شهرستان بویراحمد... لب تشنه عشایر سرگچینه به امید خدا به زودی سیراب خواهد شد /تصاویر+فیلم

 
فیلم
 
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: