« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
مدیرکل زندان‌های استان خبر داد:
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی کهگیلویه و بویراحمد از آزادی ۶۱ نفر زندانی جرایم مالی غیرعمد در ۶ماه نخست سال جاری در استان خبر داد.

پایگاه خبری آوای رودکوفمنصور بیژنی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این تعداد زندانی جرایم غیر عمد با ۲۰ میلیارد تومان بدهی از زندان های استان آزاد شدند.

آزادی ۶۱ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: با پیگیری کمیته صلح و سازش اداره کل زندانهای استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ، ۱۴ میلیارد تومان از شاکیان و طلبکاران تخفیف و رضایت گرفته شد.

مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مابقی بدهی زندانیان نیز از محل اعطای تسهیلات ارزان قیمت و کمک‌های بلاعوض تأمین و پرداخت شد.

وی تاکید کرد که برای پرداخت بدهی زندانیان به تسهیلات بیشتری نیاز است و به دلیل دیر اقدام کردن در اعطای تسهیلات بانکی به زندانیان ،روند آزادی زندانیان جرایم غیرعمد طول می کشد.

بیژنی تعداد زندانیان جرایم غیرعمد محکوم مالی زندان‌های استان را ۲۲۳ نفر ذکر کرد .

وی تصریح کرد که برای آزادی مابقی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان به کمک بیشتر خیران، همکاری و همراهی بانک‌های عامل نیاز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین