« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
به همت گروه رسانه ای شهید سلیمانی انجام می شود :
فرمانده پایگاه امام محمدباقر (ع) حوزه امام حسین (ع) ساری در گفتگویی باخبرنگاران اعلام کرد : انشالله قصد داریم با همکاری هنرمندان متعهد به زودی شهدای شمال کشور(مازندران ، گیلان ، گلستان ) را معرفی کنیم .

پایگاه خبری آوای رودکوف:فرمانده پایگاه امام محمدباقر (ع) حوزه امام حسین (ع) ساری در گفتگویی باخبرنگاران اعلام کرد : انشالله قصد داریم با همکاری هنرمندان متعهد به زودی شهدای شمال کشور(مازندران ، گیلان ، گلستان ) را معرفی کنیم .

معرفی شهدای شمال کشور در قالب مجموعه تولیدات رسانه ای

سلمان مهدوی افزود:در کنار آن معرفی استعدادها ، معرفی نخبگان علمی ، هنری ، صنعتی و همچنین معرفی پتانسیلهای گردشگری خصوصا گردشگری مذهبی از جمله برنامه هایی است که به آن ورود کرده ایم.

این فیلمساز مازنی گفت : ما در گروه رسانه ای شهید سلیمانی با تولید گزارش و خبر در راه اطلاع رسانی انجام وظیفه می کنیم ، ولی بسته به نیاز و نوع سوژه پژوهش و مستند و حتی نماهنگ تولید خواهیم کرد ، این بستگی به میزان فراگیری سوژه و همچنین ذائقه مخاطب و امکانات رسانه خواهد داشت .

مدیر استودیو فجر ساری گفت : علاوه بر عزیزان مازندران ، گیلان و گلستان ، از مشاوره ،و همکاری اساتید و هنرمندان در سراسرکشور در تولید این مجموعه استفاده خواهیم کرد.

سلمان مهدوی گفت : هماهنگیهای لازم برای پخش و انتشار قسمتهایی از این مجموعه انجام شده است ، و بعد از تولید بسته به سوژه و نوع نگاه کارگردان ، خبرنگار یا پژوهشگر ، رسانه یا نشریه مرتبط را جهت انتشار هماهنگ خواهیم کرد.

در پایان مهدوی با اشاره به وسعت استانهای شمالی از نخبگان جهت معرفی پتانسیلهای استانهای شمالی طلب همکاری کرد، مهدوی گفت : از نخبگان استانهای شمالی درخواست داریم که جهت معرفی پتانسیلهای محل خود ما را حمایت و با تیم تولید همکاری کنند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: