« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی پروژه تقاطع تنگ مهریان در دو سال اخیر سخن گفت و افزود : این پروژه هم اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
منبع: تسنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، کیامرث حاجی‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت : پروژه ورودی‌های یاسوج اوایل آذر خپبه بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : در حالیکه فاز اول ورودی یاسوج- شیراز در منطقه سرآبتاوه به بهره‌برداری رسید ؛ فاز دوم در مرحله نهایی شدن است.

وی با تاکید بر اینکه ساماندهی ورودی یاسوج از محور اصفهان در حال انجام است متذکر شد : راهداری ملزم شد هر دو پروژه را تا اوایل آذر تحویل دهد و به بهره‌برداری برساند.

وی پل‌ سوم و چهارم بشار را مشکل دیگر شهر یاسوج دانست و با بیان اینکه ابن پل برای کنترل ترافیک و تسهیل در عبور و مرور بود اذعان داشت : طبق اعلام شهردار بتن‌روزی پایانی این پل انجام شد.

وی از قول شهردار یاسوج برای بهره برداری پل سوم و چهارم بشار در اوایل آذر خبر داد و اضافه کرد: به طور سر جمه برای پل سوم و چهارم 20 میلیارد اختصاص یافته است.

حاجی زاده با تاکید بر اینکه کار در پل سوم بشار در حال انجام است ؛ یادآور شد : از محل متمم سفر رئیس جمهور 20 میلیارد اعتبار برای پل بنسنجان اختصاص داده شد .

وی پروژه پل بنسنجان را در آستانه مناقصه دانست و اذعان داشت: 5 کیلومتر از پروژه کمربندی یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مابقی پروژه در حال انجام است .

مدینه صابری / خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: