« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
صبح امروز انجام گرفت؛
شهیدان هوشنگ و امید خوب، دو شهید حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز بر دستان مردم شهر یاسوج تشییع شد.
منبع: برنا

پایگاه خبری آوای رودکوف:در این مراسم جمع کثیری از مردم استان و حتی استان های همجوار، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی شرکت داشتند.

پیکرهای مطهر شهیدان پدر و پسر خوب در حادثه تروریستی شاهچراغ وارد یاسوج شده است و قشرهای مختلف مردم پیرو جوان و مرد و زن کودک و نوجوان آمده اند تا اعلام انزجار خود را به استکبار جهانی نشان دهند.

وداع یاسوجی ها با پدر و پسر حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) +تصاویر

پیکرهای مطهر ۲ شهید حادثه تروریستی شاهچراغ پس از تشییع روز شنبه در شیراز و طواف بر گرد حرم مطهر امام رضا (ع) در مشهد، صبح امروز وارد یاسوج شده است.

به گزارش برنا؛ در مراسم استقبال از پیکر این شهدا اقشار مختلف مردم، دانش آموزان دانشجویان و خانواده شهیدان خوب، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استانداری، فرماندار و جمعی از مقامات نظامی و اداری حضور دارند.

صبح روز گذشته آیین تشییع پیکرهای پاک ۱۱ شهید عملیات تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) از ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) شیراز به سمت حرم مطهر شاهچراغ با حضور مردم عزادار این شهر تشییع شد.

وداع یاسوجی ها با پدر و پسر حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) +تصاویر

پس از برگزاری آیین تشییع در شیراز ، این شهدا با رضایت همه خانواده‌های آنها به مشهد مقدس منتقل شدند تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) نیز توسط زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع) از میدان بسیج به سمت بارگاه رضوی بدرقه و در حرم مطهر رضوی طواف داده شوند.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به زائران و خادمان حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۳ نفر از جمله چند کودک و زن را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۳۰ نفر را مجروح کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: