« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
صبح امروز انجام شد:
فرماندار لنده به همراه معاون، بخشدار مرکزی و رئیس شبکه بهداشت لنده از روند اجرایی پروژه خانه بهداشت خیرساز روستای مال ملا در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار و بخشدار مرکزی لنده از مراحل ساخت پروژه خانه بهداشت خیرساز روستای مال ملا بازدید کردند و در جریان نحوه اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفتند. 

بازدیدمیدانی فرماندار لنده از پروژه خانه بهداشت روستای مال ملا

جلال دانش در حاشیه این بازدید اظهار داشت: «خانه ‏های بهداشت»، نخستین و محيطي ‏ترين واحد روستائي ارائه خدمت در نظام شبكه‏ هاي بهداشتي درماني كشور به شمار می‏روند و نقش مهمی در پیشگیری از بيماري‏ها و صیانت از سلامت مردم را به عهده دارند، به‏ طوری‏که ارتقای‌ شاخص‏‌های‌ بهداشتی‌ کشور به ویژه در روستاها مرهون فعالیت‏های آن‏هاست.

بازدیدمیدانی فرماندار لنده از پروژه خانه بهداشت روستای مال ملا

 فرماندار لنده همچنین طی تماس تلفنی با جوکار رییس مجمع خیرین سلامت استان ضمن تشکر از همراهی مجمع خیرین سلامت آخرین وضعیت این پروژه را تشریح نمود.

جلال دانش با توجه به ضرورت و نیاز مردم روستای مال ملا به خدمات این مرکز به تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد.

بازدیدمیدانی فرماندار لنده از پروژه خانه بهداشت روستای مال ملا

این پروژه به مساحت ۱۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال توسط خیر سلامت اقای "دکتر حسین سعادت گراشی" راه اندازی که عملیات اجرایی آن در مردادماه 1401شروع و هم اکنون حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: