« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷
حوادث؛
رییس پلیس استان خوزستان از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری با 500 میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.
منبع: برنا

پایگاه خبری آوای رودکوف:سید محمد صالحی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: درپی دریافت چند فقره مرجوعه قضایی مبنی بر کلاهبرداری کلان تحت عنوان فروش گنج و عتیقه‌جات، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

کلاهبرداران ۵۰۰ میلیاردی در

او گفت: ماموران پلیس پس از اخذ اظهارات شکات و شواهد مختلف، پس از انجام یک‌ سری اقدام های فنی و تخصصی، ‌سرکرده باند که خود را نماینده مسوولان کشوری و لشکری معرفی کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط چهار نفر دیگر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند، افزود: طبق بررسی‌ها و اعتراف های کلاهبرداران مشخص شد با این شگرد از چندین شهروند کلاهبرداری کردند که تاکنون پنج نفر به پلیس مراجعه کرده‌اند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ کلاهبرداری شده 500 میلیارد ریال برآورد شده، بیان کرد: شهروندانی که از طریق شیوه مذکور از آنان کلاهبرداری شده با در دست داشتن مستندات، برای احقاق حقوق خود به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بهبهان مراجعه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین