« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: با افرادی که دست به آشوب می‌زنند و به مردم و مأموران نظامی و امنیتی حمله می‌کنند، باید برخورد قاطع شود و مماشات با آنان پذیرفتنی نیست.

پایگاه خبری آوای رودکوف:محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با اغتشاشگران، اظهار داشت: برخی از افراد در حوادث اخیر ناامنی ایجاد کردند، به اموال عمومی و اموال مردم خسارت زدند، جرم این افراد محرز و مشخص است و به هیچ عنوان خطای آنان قابل گذشت نیست.

مماشات با اغتشاشگران پذیرفتنی نیست/ حساب معترضان جداست

وی بیان کرد: باید قوه قضائیه با این افراد برخورد جدی کند. تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات درگیر شدند و مابقی آنان هم بدانند که قطعاً دستگیر خواهند شد و با آنان برخورد می‌شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از کسانی که هدایت اغتشاشات اخیر را بر عهده داشتند، افرادی وابسته و از عوامل بیگانه بودند و درخواست مردم آن است که هر چه زودتر به جرایم این افراد رسیدگی و با آنان برخورد قاطع شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته برخی از افراد از روی احساسات و فریب در تجمعات اخیر حضور پیدا کردند و خیلی هم زود فهمیدند که باید صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند که قطعاً حساب این افراد با اغتشاشگران جداست و قاعدتاً برای آنان پرونده یا سابقه قضائی درج نخواهد شد.

جوکار تاکید کرد: دو ماه از حوادث اخیر می‌گذرد و قاعدتاً باید معترضان و منتقدان صف خود را از اغتشاشگران جدا کنند اما اگر این کار را نکنند و دست به آشوب بزنند، بدانند که دیگر نمی‌توان آنان را معترض یا منتقد دانست و کسانی که دست به تخریب اموال عمومی می‌زنند، اغتشاشگر هستند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: با افراد و اغتشاشگرانی که در کشور دست به آشوب می‌زنند و به مردم و مأموران نظامی و امنیتی حمله می‌کنند، باید برخورد قاطع شود و مماشات با این افراد معنایی ندارد و پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه حفظ امنیت کشور اهمیت زیادی دارد، گفت: کسانی که با اقدامات خود باعث ناآرامی و ناامنی کشور می‌شوند، باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند و قطعاً با آنان برخورد قاطع خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: