« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۱
روز های پر کار حجت الاسلام صلواتی ؛
بعد از تغییر امام جمعه شهرستان بهمئی مسئولان وکارکنان ادارات و نهادها با حجت الاسلام صلواتی امام جمعه جدید شهرستان بهمئی دیدار و گفت وگو می کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛بعد از تغییر امام جمعه شهرستان بهمئی مسئولان وکارکنان ادارات و نهادها با حجت الاسلام صلواتی امام جمعه جدید شهرستان بهمئی دیدار و گفت وگو می کنند.

صبح امروز امام جمعه جدید شهرستان بهمئی میزبان ادارات و کارکنان ، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی ، امور عشایر ، فنی و حرفه ای ، تامین اجتماعی ، کمیته امداد ، هلال احمر ، مسئول ستاد اجرایی فرمان شهرستان بهمئی بود.

امام جمعه شهرستان بهمئی در این دیدار ها ،تمام دغدغه مسئولین را توفیق خدمت به مردم دانست و گفت: مسئولین باید تلاش کنند تا گره های مردم را باز کنند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با بیان اینکه،خدمت به مردم برای مسئولین باقی صالحات است، خاطرنشان کرد: مسئولین به برکت خون شهدا توفیق خدمت پیدا کرده اند لذا باید مردم را راضی نگه دارند.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: باید همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان و مردم شهید پرور شهرستان بهمئی با همدلی و وحدت بتوانیم در رشد و توسعه این شهرستان گامهای اساسی برداریم.

وی ابراز داشت: باید اداره‌ها به مکان حل مشکلات شهروندان تبدیل شود و همه برای خدمت هر چه بیشتر تلاش کنند.

حجت الاسلام صلواتی اظهار داشت: مسئولان باید برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنان پاسخگو باشیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی اظهار کرد: همه ما می دانیم که تنها رمز پیشرفت و موفقیت به کار بستن روحیه جهادی و انقلابی در کارهاست.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه وقتی مدیری جهادی باشد می تواند با نگاهی ایمانی و اعتقادی به کار بنگرد، افزود: از مهم ترین ویژگی های یک مدیر انقلابی این است که باید خدمت به مردم را عبادت دانسته و برای آن قداست و احترام قائل باشد و فکر نکند که خدمت به مردم منت دارد و می تواند بر مردم منت بگذارد.

امام جمعه شهرستان بهمئی با تاکید بر اینکه مدیر جهادی، مدیریت را یک امانت از جانب خداوند می داند و همه وجود خود را جهت رفع مشکلات مردم صرف می کند، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان یک نعمت الهی است که باید قدردان و شکرگزار این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان بهمئی سرشار از ظرفیت ها و پتانسیل های بکر و دست نخورده است، خاطر نشان کرد: از جمله ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی که در شهرستان وجود دارد می توان به کشاورزی، گردشگری و ورزش اشاره کرد که جهت شکوفایی و رفع محرومیت از منطقه باید با برنامه ای هدفمند و مدون از آنها بهره ببریم.

حجت الاسلام صلواتی با تاکید بر ضرورت ارتباط خوب و مستحکم ادارات و نهادها با رسانه ها، خاطر نشان کرد: بنده ارتباط ادارات با رسانه ها به عنوان یکی از اصلی ترین شاخصه های ارزیابی مدیران می دانم زیرا رسانه می تواند به عنوان بازوان توانمند در اطلاع رسانی اقدامات و پیشبرد اهداف بسیار موثری باشند.

گفته میشود: این دیدار ها در ساعات و روز های جدا گانه انجام می یابد.

 

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: