« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
گزارش تصویری؛
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهمئی با حضور نیروهای نظامی ؛ انتظامی و پایگاههای مقاومت بسیج٬ در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان بهمئی با حضور نیروهای نظامی ؛ انتظامی و پایگاههای مقاومت بسیج٬ در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بهمئی به مناسبت هفته بسیج /سرهنگ غلامی نژاد:تفکر بسیجی درهم کوبنده هر تهدید علیه جمهوری اسلامی است/حجت الاسلام صلواتی:بسیج زمینه ساز ظهور

تفکر بسیجی درهم کوبنده هر تهدید علیه جمهوری اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تمامی انقلاب‌های الهی از سه رکن رهبری، مکتب و مردم تشکیل می‌شود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد بیان کرد، زیر بار ظلم نرفتن و استکبارستیزی را رمز موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد، افزود: اعتماد حضرت امام (ره) به ملت ایران راز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با اشاره به شکل گیری بسیج به عنوان اثر تاریخی و ماندگار حضرت امام (ره)، بیان کرد: تشکیل بسیج ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی شد.

سرهنگ غلامی نژاد با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: یکی از رازهای موفقیت ایران اسلامی در جنگ هشت ساله حرکت جان بر کفانه بسیجیان بود.

تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور ریشه دوانیده و اجازه نمی‌دهد که گزندی به این نظام وارد شود.

وی با اشاره به هجوم نابرابر فرهنگی و رسانه‌ای دشمن در عرصه‌های مختلف، افزود: تفکر و فرهنگ بسیجی در کشور ریشه دوانیده و اجازه نمی‌دهد که گزندی به این نظام وارد شود.

سرهنگ غلامی نژاد در پایان با بیان اینکه بسیجی گوش به فرمان رهبری معظم است، گفت: در حوادث و فتنه‌های اخیر دشمن دنبال جنگ داخلی و خیابانی است اما با هوشیاری مردم بصیر و بسیجیان جان بر کف این حوادث هم برچیده خواهد شد.

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بهمئی به مناسبت هفته بسیج /سرهنگ غلامی نژاد:تفکر بسیجی درهم کوبنده هر تهدید علیه جمهوری اسلامی است/حجت الاسلام صلواتی:بسیج زمینه ساز ظهور

بسیج زمینه ساز ظهور

امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن تبربک هفته بسیج در این مراسم گفت: یکی از اهداف والای بسیجیان زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج ) است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی بیان کرد: امام راحل(ره ) انقلابی را ایجاد کردند اما امام از سال ۴۱_۵۷ زحمت کشید ،از ۴۱_۴۲ شروع کرد و انقلاب امام سال ۵۷ به ثمر نشست.

وی افزود: امام راحل برای به ثمر نشستن این انقلاب دو کار انجام داد :
کار اصلی امام این بود که مردم پذیرنده این انقلاب و نظام شدند ۱) مردم را نسبت به وضع موجود خسته کرد ،مردم را نسبت به ظلم هاو ستم های خاندان پهلوی خسته کرد.

امام جمعه شهرستان بهمئی ادامه داد: شعار مردم : یا مرگ یا خمینی ۲) مردم را نسبت به آینده امیدوار کرد.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: شعار،حرف و عمل امام حاکمیت اسلام ناب و ارزش های دینی بود.

وی بیان داشت: اگر امروز بسیج و بسیجیان و همه ی آحاد ملت بخواهند زمینه سازی کنند برا ظهور امام زمان(عج) باید همین دو کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: اول باید مردم از نداشتن امام معصوم خسته شوند ، مردم باید با این جهت برسند که دوری از امام معصوم و نائل نشدن به زیارت امام معصوم بلاها و گرفتاری ها برای آنها دارد ،یعنی مردم تشنه ی ظهور امام زمان(عج) شوند این آرمان بسیج و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: اولین مرحله انقلاب ظهور است که نیاز به پذیرندگی دارد.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت؛ مردم را نسبت به دوران غیبت خسته و نسبت به دوران ظهور امیدوار کردن رسالت بسیج و بسیجیان است،ما باید مردم را با ظهور امیدوار نگه داریم.

وی بیان داشت: دومین مرحله ی هر انقلابی قیام است قیام رزمنده میخواهد مرحله ی دوم حکومت امام زمان(عج ) قیام است.

حجت الاسلام صلواتی افزود: ویژگی اول بسیجیان امام راحل آمادگی ( آمادگی روحی ، معنوی ، سیاسی ، فرهنگی و..) بود.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: مرحله ی بعدی قطع وابستگی است بیشترین یاران امام راحل جوانان بودند بسیجی باید بتواند به مرحله ی قطع وابستگی برسد.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: بیشترین یاران امام زمان(عج) جوانان هستند چون وابستگی به دنیا ندارند.

وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در بیش از ۴۰۰ جای قرآن می فرماید آی مردم من که مدیر این هستی هستم مدیر قوی هستم.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی مدیر قوی میخواهد،حکومت امام زمان(عج) مدیر متخصص میخواهد.

وی ادامه داد: حکومت امام زمان(عج) مدیر متقی ،دلسوز و متخصص میخواهد سومین ویژگی که مدیر در جامعه ی اسلامی و حکومت امام زمان(عج) لازم دارد آگاهی است.

بسیجیان زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشند ما باید خودمان را آماده کنیم که به درد امام زمان(عج) بخوریم.

حجت الاسلام صلواتی گفت: هدف امام راحل(ره) : بسیجیان زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشند ما باید خودمان را آماده کنیم که به درد امام زمان(عج) بخوریم.

وی ادامه داد: بیش از ۱۵۰۰ نفر از مدینه با امام حسین(ع) آمدند اما همه ی اینها در مسیر جدا شدند و شب عاشورا به ۶۹ نفر رسید چند نفر از دشمن اضافه شد و ۷۲ شدند ، امام حسین(ع) یک باری را از آدم تا خاتم از علی و فاطمه و امام حسن بر دوش گرفت و به کربلا آمد این بار هنوز در کربلا مانده است اهل بیت بعدی به دلیل عدم همراهی مردم نتوانستند این بار را بار کنند و این بار را امام راحل به دوش گرفتند و ما باید آماده باشیم تا باری که در کربلا مانده است را به دوش بکشیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: اساسی ترین شرط این است که امام حسین(ع) نائبش را فرستاد کوفه ، مردم کوفه ایشان را تنها گذاشتند کسانی که مسلم را در کوفه تنها گذاشتند نتوانستند امام حسین را یاری کنند.

وی افزود؛ سوره توبه آیه ۱۱۹ : يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَكُونُوا مَعَ الصَّادِقِينَ ترجمه : ای اهل ایمان، خداترس باشید و با مردان راستگوی با ایمان بپیوندید این آیه یعنی تنظیم ارتباطات ،ولایت مداری،در جامعه ی امروز ما کسانی که در خط ولی فقیه هستند آنها هم میتوانند امام زمان(عج) را یاری کنند.

حجت الاسلام صلواتی در پایان مجددا از حضور اعضای شورای تامین ، فرماندهان محترم نیروی انتظامی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و همه ی بسیجیان ، مسئولان ، مردم عزیز تقدیر و تشکر می کنم.

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بهمئی به مناسبت هفته بسیج /سرهنگ غلامی نژاد:تفکر بسیجی درهم کوبنده هر تهدید علیه جمهوری اسلامی است/حجت الاسلام صلواتی:بسیج زمینه ساز ظهور

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بهمئی به مناسبت هفته بسیج /سرهنگ غلامی نژاد:تفکر بسیجی درهم کوبنده هر تهدید علیه جمهوری اسلامی است/حجت الاسلام صلواتی:بسیج زمینه ساز ظهور

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین