« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
آوای رودکوف؛
سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد گفت :اینترنت پرسرعت به تعداد نامحدود برای مشترکین تلفن ثابت در مرکز تلفن روستای دژ سلیمان راه اندازی شده تا اهالی این روستا بتوانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت مطلوب استفاده کنند .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛یکی از دغدغه های سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد ، بررسی نقاط فاقد ارتباط تلفن ثابت و همراه اول در استان بوده که بتوان با مرتفع نمودن مشکلات آنها بوده تا عزیزانی که این مناطق  تردد ویا زندگی می‌کند،بتوانند از خدمات این فناوری روز دنیا استفاده کنند.

روستایی که خود به مدد مخابرات آمد/پایانی بر قطعی های مداوم ارتباطی دژ سلیمان گچساران / واگذاری اینترنت پرسرعت خانگی بر بسترفیبر نوری/تقدیر وتشکر دهیار وشورای اسلامی از مخابرات کهگیلویه وبویراحمد

روستای دژسلیمان گچساران  یکی از نقاط روستایی شهرستان گچساران، در مسیر پرتردددوگنبدان ودیلم  واقع شده  که از  موقعیت جغرافیایی خاصی برخوردار ومتاسفانه  فیبر نوری آن به صورت متناوب  قطع ویا به سرقت می رفت  وهمواره یکی از درخواست های مسئولین کشوری، استانی شهرستانی از مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد فراهم نمودن  ارتباطی  پایدار برای  این روستا بوده است‌.

سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد طی بازدید میدانی از این روستا ،تمامی راه حل های موجود که بتوان مشکل ارتباطی  دژ سلیمان  رابه صورت کلی  مرتفع نماید بررسی نمود  وباهمکاری دهیارواعضای شورای اسلامی روستا و با ایجاد  حفاری ،کانال سازی به متراژ یک کیلومتر توسط دهیاری  ، انتقال مسیر فیبرنوری  آن از هوایی به زمینی در دستور کار قرار گرفت وخوشبختانه این مهم به پایان رسید   واهالی شریف این روستا میتوانند به عینه ارتباطی فراگیر را لمس کنند.

سید محمدهادی امیری ضمن تقدیر وتشکر از دهیار واعضای شورای اسلامی روستا جهت تقبل حفاری به صورت رایگان گفت :اینترنت پرسرعت  به تعداد  نامحدود برای مشترکین تلفن ثابت در مرکز تلفن روستای دژ سلیمان راه اندازی شده  تا اهالی این روستا بتوانند از اینترنت پرسرعت با کیفیت مطلوب استفاده کنند .

بر اساس همین گزارش ،دهیار واعضای شورای اسلامی روستای دژ سلیمان به نیابت از اهالی روستا از خدمت بی منت مخابرات منطقه کهگیلویه وبوبراحمد به صورت ویژه تقدیر وتشکرکردند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین