« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶
ظهر امروز انجام شد:
گشت مشترک اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان بهمئی با حضور جهاد کشاورزی ، صنعت معدن ، تعزیرات ، شبکه بهداشت ، اتاق اصناف برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، استفاده از همه ظرفیت ها برای تشدید نظارت بر بازار از امروز با تعداد نیروی بیشتر صورت خواهد گرفت گفت: این بازرسی‌ها با همکاری بازرسان اتاق اصناف و گشت‌های تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و درمان و دیگر نهادها انجام می‌شود و علاوه بر بازار کالا‌های اساسی، دیگر کالا‌ها را نیز در بر می‌گیرد.

اکبر زکی نژاد با بیان اینکه برای تعادل در بازار همه تلاش خود را به کار خواهیم بست، گفت: مشارکت مردمی بسیار مهم و کمک بسزایی در انجام بازرسی‌ها خواهد داشت.

وی ادامه داد: این بازرسی ها گرانفروشان ، کم فروشان، صاحبان انبار‌های بی نام نشانِ ذخیره کالا، احتکارکنندگان و بازاریان متخلف برخورد قاطع می شود.

مدیر جدید صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی نیز در همین راستا اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بصورت روزانه بازار را رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند و در خصوص فراوانی کالا هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

فرزاد دموری گفت: با توجه به گشت مشترکی که از بازار صورت گرفت تعداد ۱۰ متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مدیر جدید اداره صنعت معدن و تجارت از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به اداره صمت یا اتاق اصناف گزارش تا با متخلفین برخورد شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان هم عنوان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی آنچه نقش تعیین کننده و هدفمندی برای کنترل قیمت‌ها و تعدیل بازار دارد بازرسی مستمر بر بازار و واحدهای مختلف صنفی خدماتی و توزیعی است.

ارسلان عباسی گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی حتی با شدت بیشتری نسبت به ماه های قبل ادامه دارد و در این راستا واحدهای مختلف صنفی که با سودجویی درصدد اخلال در نظم بازار می‌شوند برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی با همکاری نهادهای نظارتی آمادگی دارد همچون گذشته پاسخگوی قانونی شهروندان در خصوص تخلفات اقتصادی بازار است.

خداخواست جهانیانی، رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی هم در حاشیه بازدید از بازار گفت: نظارت و بازرسی و گشت های مشترک در بازار لیکک با تمام قاطعیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه قیمت گذاری و کم فروشی فروشندگان به صورت ویژه رصد می شود گفت: با متخلفین و محتکران به جد برخورد می شود.

جهانیانی در ادامه اظهار داشت :‌ خوشبختانه در بازار لیکک کمبود کالا وجود ندارد و با گشت های مشترک نظارت بر بازار به صورت شبانه روزی و رصد و پیگیری مداوم ، با افرادی که اقدام به کم فروشی می کنند با جدیت برخورد خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین