« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدام دستگاه‌های اجرایی این استان ، نسبت به ساماندهی منازل سازمانی دولتی در این استان ، ضروری است.
منبع: تسنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، سید علی احمدزاده با اعلام این خبر ، اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده توسط اینجانب ، افرادی با سابقه سکونت 18 سال در منازل سازمانی کهگیلویه و بویر احمد ، وجود دارد.


استاندار کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد : در حالیکه افرادی علی رغم داشتن منزل ملکی ، در خانه‌های سازمانی به‌سر می‌برند و ساختمان خود را اجاره داده‌اند ؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی همه منازل سازمانی را بررسی و بدون ملاحضه کاری و مماشات، تعیین تکلیف کنند.

احمدزاده ، با تاکید بر اجرای دقیق آیین‌نامه مربوط به شرایط و طرز استفاده از خانه‌های سازمانی متذکر شد : حداکثر مدت استفاده از خانه‌های سازمانی پنج سال است.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان خانه های سازمانی پس از پایان ۵ سال ، ظرف 3 ماه از تاریخ ابلاغ سازمان متبوع، ملزم به‌تخلیه هستند اذعان داشت : هر زمان که متقاضی واجد شرایط مراجعه کند ؛ استفاده‌کننده از خانه‌های سازمانی ظرف مهلت مذکور ملزم به تخلیه است.

وی افزود: بدون اغماض با مدیرانی که خود عاملی برای ترویج بی قانونی هستند، برخورد می‌کنیم.

مدینه صابری/ خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: