« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
آوای رودکوف گزارش می دهد:
محمد جمالی آرند کلید توسعه کشور را توجه به آموزش و پرورش دانست و گفت: توانمندسازی معلمان برای آموزش کیفی دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد که در این زمینه کارگاههای آموزشی و دوره‌های متعددی برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛گردهمایی معاونین و کارشناسان آموزشی مناطق ١٣ گانه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به منظور تشریح برنامه های آموزشی اولویت دار استان در سال 1401 در سالن جلسات اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

گردهمایی معاونین و کارشناسان آموزشی مناطق ١٣ گانه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بهمئی/تصاویر

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست گفت: به شهرستان دارای ظرفیت های متعدد خوش آمدید.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: از بدو خلقت تا امروز جنگ بین دو ولایت است.

وی ادامه داد: یک طرف اهل ولایت خداوند متعال ، انبیا و رسولان الهی ،ائمه خدا و ولایت فقیه و طرف دیگر ولایت ابلیس و ابلیس صفت ها و ولایت کفرو شرک نماد این ولایت امروز جبهه استکبار و مستکبرین عالم در راس آمریکا است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: نماد ولایت الله و ولایت رسول الله و امام عصر(عج) ولایت فقیه است.

حجت الاسلام صلواتی گفت: امروز جنگ دشمن با ما به خاک ریز آموزش و پرورش و دانش آموزان رسیده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن میخواهد دانش آموزان و فرزندان را در مقابل ولایت الله ، ولایت رسول الله و ولایت فقیه قرار دهد.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: سرمایه گذاری دشمن بر روی دانش آموزان است.

وی افزود: پس امروز اولویت رسالت همه ی ما به عنوان دلسوزان انقلاب اسلامی ( خاصه جامعه ی شریف معلمان و آموزش و پرورش ) باید مدارس باشد.

حجت الاسلام صلواتی خاطر نشان کرد: امروز دشمن دارد از جهل استفاده میکند و نقطه ی مقابل این است که ما امروز در جامعه ی آگاهی ایجاد کنیم و راه آن جهاد تبیین است.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: به وسیله ی جهاد تبیین نور در جامعه ایجاد میشود و ما از جهل ها به سمت نور حرکت میکنیم.

وی ادامه داد: از معاونت های مختلف آموزش و پرورش در سطح استان تقدیر و تشکر میکنم.

حجت الاسلام صلواتی افزود: پیشنهاد میکنم این دوره برای مسائل تربیتی ،پرورشی و معنوی برگزار شود.

وی گفت: در هر منطقه ای نقاط قوت و ضعف را شناسایی نموده و به آموزش و تربیت جامعه کمک کنید.

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان افزود؛ یکی از ضروریات آموزش و پرورش تعامل آموزش و پرورش با امام جمعه است و همچنین استفاده از ظرفیت ائمه جمعه استان و ستاد نمازجمعه و نماز جمعه است که آموزش و پرورش باید در این عرصه فعال باشد.

فرماندار شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم در این نشست بیان کر: در جامعه مشاهده می کنیم که برخی از فعالیت های جزء وظایف و مسولیت یک معلم نیست اما در راستای رفع مشکل دانش آموز خود تلاش وافر انجام می دهد.

علی محمدی اظهار داشت: معلمانی ما در جامعه داریم با احساس مسوولیت بالا و بدون هیچ گونه چشمداشتی کارهای ویژه ای انجام می دهند که قابل قدردانی است.

فرماندار شهرستان بهمئی گفت: نقش مهم آموزش و پرورش در تبیین رونق تولید در بین دانش آموزان و افراد جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

محمدی بیان داشت: معلمی شغل مقدس و مدرسه مکان مقدسی است و همین امر باعث شده است تا نقش معلمان و دبیران در شکل شخصیت دانش آموزان، نقش ویژه و اساسی داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهمئی در ادامه افزود: همان قدر که پیامبر گرامی اسلام به سواد آموزی تأکید داشتند بر اخلاق و تربیت اسلامی نیز سفارش فراوانی داشتند و هم اکنون در جامعه ما، این رسالت مهم بر دوش معلمان فرهیخته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کیفیت بخشی آموزشی طبق برنامه زمانبندی کارشناسان اداره کل با همراهی سرگروه‌های آموزشی متوسطه اول و دوم از همه شهرستانها و مناطق بازدید می کنند.

محمد جمالی آرند کلید توسعه کشور را توجه به آموزش و پرورش دانست و گفت: توانمندسازی معلمان برای آموزش کیفی دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش استان قرار دارد که در این زمینه کارگاههای آموزشی و دوره‌های متعددی برگزار شده و ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حفظ نقش اساسی خانواده ها در تعلیم و تربیت فرزندان خود، از زحمات مدیران و معلمان که فداکارانه برای آموزش و پرورش دانش آموزان تلاش می کنند قدردانی کرد.

مسعود فرحبخش مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این نشست عملکرد خود را تشریح کرد و گفت: بهره‌مندی از توان و تجربه‌های نوین در مجموعه آموزش و پرورش برای ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش نقش‌آفرین است.

وی افزود: رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان و رعایت عدالت در مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مورد توجه مدیریت آموزش و پرورش می باشد.

فرحبخش مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با تصریح اینکه معلم همت و جهاد و محبت و دوستی را می‌کارد و انسان را به رشد و کمال نائل می‌کند، گفت: معلم و مربی باید به دنبال احیا و ایفای نقش تربیتی خود باشد چرا که هر یک از احاد جامعه در هر قشر و جایگاهی یک نقش تربیتی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر هر فردی به‌ویژه عوامل مدرسه و خانواده‌ها بتوانند نقش تربیتی خود را ایفا کنند، قطعاً جمع انسان‌های فرهیخته پرشمارتر خواهد شد.

عکس و گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: