« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵
جهان؛
وزارت خارجه آمریکا به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره تعلیق فعالیت پلیس امنیت اخلاق از سوی ایران، به این موضوع واکنش نشان داد.
منبع: تسنیم

پایگاه خبری آوای رودکوف: وزارت خارجه آمریکا به دنبال انتشار گزارش‌هایی درباره تعلیق فعالیت پلیس امنیت اخلاق از سوی ایران، به این موضوع واکنش نشان داد.

واکنش آمریکا به خبر تعطیلی گشت ارشاد در ایران

یکی از سخنگویان وزارت خارجه آمریکا با استناد به اخبار منتشره از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام تعطیلی فعالیت پلیس امنیت اخلاقی از سوی ایران، بار دیگر مدعی شد اوضاع زنان در ایران رو به بهبود نیست.

خبرگزاری فرانسه به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش را فاش نکرد، گزارش داد: گزارش‌هایی مشاهده کردیم اما ادعاهای مبهم و گنگ مقام‌های ایرانی را توضیح نمی‌دهد.

وی با طرح مجدد ادعای پیشین درباره ادامه خشونت علیه اعتراضات در ایران گفت: متاسفانه، آنچه مشاهده کردیم نشان نمی‌دهد حاکمیت ایران در حال اصلاح برخورد خود با زنان و دختران باشد.

روز گذشته گزارش‌هایی در رسانه‌های خارجی به نقل از دادستان تهران منتشر گردید که در آنها به نقل از وی ادعای تعطیلی پلیس امنیت اخلاق مطرح شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: