« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
در نشست امام جمعه بهمئی با اداره تبلیغات اسلامی و هیئت های مذهبی عنوان شد:
نشست امام جمعه شهرستان بهمئی با هیئت های مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه در سالن جلسات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛در این نشست امام جمعه شهرستان بهمئی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: این شهرستان در جمیع جهات مختلف دارای ظرفیت های فروانی است که بعضا این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.

حجت الاسلام صلواتی:باید خروجی کار هیئت های مذهبی حججی ها و شهید سلیمانی ها باشد

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: یکی از ظرفیت های فرهنگی و تربیتی این شهرستان هیئت های مذهبی هستند که ابتدا از تلاش ها و زحمات همه هیئات شهرستان تشکر و قدر دانی می کنم.

وی ادامه داد: هیئت داری آدابی دارد و اینجا دستگاه و متعلق به حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و واهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است و خدمت در اینجا شرف و افتخار و لطف و عنایت حق تعالی و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام است.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: اصل اول اینجا کار برای خداست باید نیت ها واهداف و اعمال رنگ خدایی و اهل بیتی داشته باشد خدای متعال در قرآن آیه ۳۶ سوره سبا می فرمایدقُلْ إِنَّمَا أَعِظُكُمْ بِوَاحِدَةٍ ۖ أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَىٰ وَفُرَادَىٰ ثُمَّ تَتَفَكَّرُوا ۚآن چه مهم است قيام خالصانه براى خداست، تعداد و نفرات نقش اصلى را ندارد.

حجت الاسلام صلواتی بیان داشت: در هیئت هم باید اخلاص باشد و هم برنامه باشد واساس اینست که تربیت باشد ما بناست در هیئت تربیت شویم و نتیجه هیئت داری اطاعت و بندگی خدا و دوری از جبت و طاغوت باشد باید دعوت به ولایت خدا و ولایت رسول الله و ولایت ائمه اطهار و ولایت فقیه باشد.

در هیئت هم باید اخلاص باشد و هم برنامه باشد واساس اینست که تربیت باشد ما بناست در هیئت تربیت شویم و نتیجه هیئت داری اطاعت و بندگی خدا و دوری از جبت و طاغوت باشد باید دعوت به ولایت خدا و ولایت رسول الله و ولایت ائمه اطهار و ولایت فقیه باشد.

امام جمعه شهرستان بهمئی اضاف کرد: دعوت به خود و خودخواهی و منیت ها و اهداف خاص غیر دینی و رفتارهایی همراه با اختلاف و تبعیض و حسادت و تحقیر این ظلم به دستگاه سیدالشهدا است باید خروجی کار هیئت ها حججی ها و شهید سلیمانی ها باشد و باور کنیم.

وی ادامه داد: شهدا که با اخلاص بودند در هیئت ها این فضائل را کسب کردند لذا هیئت محل کسب شعور و ایمان و عمل صالح و صفا و صمیمیت و همدلی و ایثار و گذشت است.

امام جمعه شهرستان بهمئی افزود: احیای مجالس فاطمی افتخار و عنایت خاص اولیاء الهی است تلاش کنیم در منازل و مدارس و مساجد و نهادها مجالس فاطمی را برپا کنیم .

حجت الاسلام صلواتی گفت: یکی از رسالت های سازمان تبلیغات ساماندهی هیئات مذهبی و حفظ شان و قداست و حرمت این دستگاه عظیم است .

وی ادامه داد: مردم باید ببینند هیئات مظهر اخلاص و صفا و صمیمیت و اتحاد و همبستگی و مهربانی هستند و این رسالت اصلی بانیان هیئات مذهبی و دینی است .

امام جمعه شهرستان بهمئی در پایان افزود: دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت مردمی است و الحمدلله مردم این دیار و شهرستان اهل هزینه و کمک به مجالس اهل بیت علیهم السلام هستندکه باید قدر دان مردم باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: