« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴
در دیدار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه بهمئی عنوان شد:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ، با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ، با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کرد.

سرهنگ بهمنیار:آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای نظام از وظایف معلمان است/حجت الاسلام صلواتی:جهاد تبیین سرباز می خواهد

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست صمیمانه اظهار کرد: امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید، جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر فردوس برین گیرند.

سرهنگ جاماسب بهمنیار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی استان با اشاره به حضور پر شور معلمان در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی اظهار کرد:دوران طلایی دفاع مقدس مهمترین عرصه حضور معلمان در عرصه انقلاب اسلامی ایران بود.

سرهنگ بهمنیار:هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است،گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمنان در جنگ نرم گرفتن هویت اصلی جوانان و نوجوانان و تضعیف روحیه اعتقادی این نسل است،گفت: آشنایی دانش آموزان با دستاوردهای مختلف نظام و ترویج ارزش های اسلامی از مهمترین وظایف معلمان در حال حاضر است.

سرهنگ بهمنیار در این جمع از تعامل خوب آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان این شهرستان خبر داد و بیان کرد: تشکیل حلقه های صالحین و اقدامات انجام شده در طرح شهید بهنام محمدی از مهمترین اقدامات بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تکریم مقام شامخ معلمان را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و اظهار داشت:معلم با کار خود مروج روشنایی و دانایی در کشور است و همگی باید بکوشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

سرهنگ بهمنیار:آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای نظام از وظایف معلمان است/حجت الاسلام صلواتی:جهاد تبیین سرباز می خواهد

امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست ضمن خیر مقدم و تقدیر گفت: شهرستان بهمئی ، شهرستان ظرفیت هاست.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: انحراف فرهنگی بزرگترین انحراف جامعه ست از دل انحراف فرهنگی انحرافات دیگر بوجود می آید.

وی بیان کرد: بعد از جانشینی حضرت موسی(ع) شخصی به نام سامری انحراف فرهنگی در جامعه ایجاد کرد و نتیجه ی آن کفر اعضای جامعه بود(گوساله پرستی ).

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: اگر در جامعه ای انحراف فرهنگی بوجود بیاید خیلی از ارزشها، مقدسات ،باورها ،فرهنگ ها و فضائل به قربانگاه می روند امروز دشمن از همین جبهه استفاده میکند.

وی گفت: کار دشمن انحراف درست کردن است.

حجت الاسلام صلواتی با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری بیان داشت : جهاد تبیین برای مقابله با جنگ نرم ،ترکیبی ،شناختی و فرهنگی دشمن است.

وی با اشاره به سخن امام راحل(ره) که فرمودند: معلمی شغل انبیاست گفت:همه ی ما باید حرمت معلم را نگه داریم.

امام جمعه شهرستان بهمئی اضافه کرد: شغل و حرفه ی معلمی مقدس است در عین حال باید یک نگاه حراستی و مراقبتی باشد که این جایگاه و معلم را حفظ کند.

وی گفت: اگر جایگاه و شان معلم در جامعه حفظ شد جامعه رشد خواهد کرد.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: رسالت معلم آگاهی بخشی و جهل زدایی از جامعه ست امروز دشمن از جهل مردم استفاده میکند.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: جامعه ی فرهنگی در معرض انواع آسیب های دشمن است.

وی بیان داشت: شهرستان بهمئی بیش از ۲۲ هزار نفر جمعیت دار نماز جمعه باید درخور مردم شهرستان باشد.

وی ادامه داد: مردم بهمئی با حضور در مراسم تشییع شهیدان خوب مایه افتخار شدند.

حجت الاسلام صلواتی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری بیان کرد :نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است و این قلب باید بتواند خون را به سراسر بدن پمپاژ کند نماز جمعه قرارگاه ایمان ،تقوا ،اخلاق و بصیرت است.

وی گفت: امام جمعه فرمانده ی قرارگاه است.

حجت الاسلام صلواتی:وقتی دشمن ترکیبی به دین ،ارزش ها و باورهای ما حمله میکند ما هم باید ترکیبی عمل کنیم.

حجت الاسلام صلواتی بیان کرد: شهرستان بهمئی دو نهضت در عرصه ی فرهنگی نیاز دارد : نهضت بازگشت به مسجد : چه کسی بهتر از جامعه ی آگاه فرهنگی و بسیجی میتواند کمک کند ؟ وقتی دشمن ترکیبی به دین ،ارزش ها و باورهای ما حمله میکند ما هم باید ترکیبی عمل کنیم.

امام جمعه شهرستان بهمئی بیان کرد: جهاد تبیین سرباز میخواهد.

حجت الاسلام صلواتی در پایان ادامه داد: در این عرصه نیاز به همکاری بسیج ،سپاه پاسداران و بسیج فرهنگیان برای تقویت قلب قرارگاه داریم.

در ابتدای این نشست سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول کانون بسیج فرهنگیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ، عملکرد بسیج فرهنگیان این شهرستان را تشریح کرد.

 

گزارش از سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: