« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه از ۲۳ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه از ۲۳ آذر ماه خبر داد.

آغاز طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

کاظم فلاحی دوست ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت : طرح امداد و نجات زمستانه این جمعیت همگام و همراه با دیگر دستگاه‌های عضو کارگروه امداد و نجات شامل پلیس راه ، آتش نشانی ، اورژانس ، مدیریت بحران ،علوم پزشکی، آموزش و پرورش و ادارات گاز، برق و آب در ۱۲ پایگاه ثابت وموقت در شعب و ۷ پایگاه های امداد و نجات بین شهری ،کوهستان و آنست واستفاده از ۳۴ خودرو آمبولانس ، ست نجات و کمک دار و با مشارکت روزانه ۶۰ نفر نیروی عملیاتی از ۲۳ آذرماه سال جاری آغاز می شود .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود : آرزومندیم بارش های رحمت الهی برای فصل سرما فراوان باشد لذا جمعیت هلال احمر استان با فعالیت ۹ مرکز کشیک امداد و نجات در شعب و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات های امداد و نجات در استان آماده خدمت رسانی به مردم عزیز و شریف هم استانی و مسافرین در نقطه به نقطه استان و پاسخگویی به شماره تماس ندای امداد ۱۱۲ در تمامی ساعات شبانه روز می باشد .

وی ابراز داشت : امسال با توجه به نیاز سنجی انجام شده و با حمایت معاونت فنی و عمرانی استاندار و مدیریت بحران استان شعبه مارگون در حال راه اندازی می باشد و جهت پوشش امدادی مسیرهای یاسوج به اقلید ، پاتاوه به دهدشت به مناطقی مانند دشمن زیاری ، چربیون زیلایی و سیلاب وکلوار در راستای پوشش امدادی مناطق کم برخوردار اقدام به استقرار پایگاه امدادونجات سیار می کند که این موضوع در حال پیگیری و اخذ مجوز از مرکز است .

فلاحی دوست از همه رانندگان و مسافرین خواست در طول فصل سرما با توجه به لغزنده و کوهستانی بودن مسیر های مواصلاتی استان احتیاط لازم را داشته باشند و در صورت ضرورت سفر ، تجهیزات امدادی نظیر زنجیر چرخ ، کمک های اولیه وهمچنین غذای خشک و البسه ومنسوجات گرم را تهیه و در خودروی خود تعبیه نمایند

گفتنی است ؛ طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۳ آذرماه شروع و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: