« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴
آوای رودکوف گزارش می دهد:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به شهرستان بهمئی از طرح ها و پروژه های مهم کشاورزی این شهرستان بازدید کردند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از سد ایلی‌آباد در شهرستان بهمئی گفت: در دهه مبارک فجر، فاز دوم و سوم این سد شامل خط انتقال و اجرای شبکه‌های ۳ و ۴ آبیاری تحت‌ فشار اراضی تحت پوشش آن کلنگ‌زنی می‌شوند که با تکمیل این سد مهم، علاوه بر تاثیر آن بر کاهش فرسایش خاک و مهار روان‌آب‌ها، شاهد رونق گرفتن کشاورزی در این منطقه خواهیم بود.

دکتر معتمدی‌پور همچنین از محل احداث مجتمع دامپروری در منطقه دوپرنظری نیز بازدید کرد و گفت: ایجاد مجتمع‌های بزرگ و زنجیره‌های تولید در گوشت مرغ، آبزیان و ماهی، گلخانه و همچنین گوشت قرمز یکی از سیاست‌های اولویت‌دار وزارت جهاد کشاورزی است که در یکسال گذشته با جدیت دنبال شد و اکنون در چندین جبهه شاهد عملیاتی شدن این سیاست‌های راهگشا بوده‌ایم و انشاله با تامین اعتبار لازم برای این مجتمع زمینه راه اندازی واحدهای باقیمانده را فراهم خواهیم کرد .

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی یک زنجیره کامل مرغ شامل کارخانه خوراک، سالن پرورش جوجه یک روزه، مرغ مادر، کشتارگاه و سردخانه در شهرستان بهمئی آغاز خواهد شد که در دهه مبارک فجر کلنگ زنی خواهیم کرد.

بازدید از مجتمع گلخانه ای غدیر شهرستان بهمئی از دیگر برنامه‌های این سفر یک‌روزه بود که دستوراتی برای رفع موانع تولید از جمله اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران، راه‌اندازی ایستگاه پمپاژ شماره ۲ این مجتمع و همچنین خرید ساماندهی شده محصولات تولیدی این مجتمع صادر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه از طرح صنعتی پرورش بره ۵۰۰ راسی در روستای قلات بازدید کرد و حمایت از طرح های بزرگ صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار را تاکید کرد.

دیدار با همکاران مجموعه مدیریت جهاد کشاورزی پایان بخش سفر قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان بهمئی بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی نیز در این یازدید اظهار کرد: حضور مداوم ریاست محترم سازمان در شهرستان بهمئی و بازدید از بخش‌های مختلف کشاورزی و نشست با همکاران مجموعه مدیریت نوید بخش تنوع و تحولات بزرگی در بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان خواهد بود.

اکبر زکی نژاد افزود: این بازدیدها و توجه به شهرستان موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه در مجموعه همکاران شهرستانی شده و نویدبخش توسعه و تحول عظیم در بخش کشاورزی خواهد بود .


زکی نژاد ادامه داد: نگاه ویژه مدیر ارشد بخش کشاورزی به ایجاد پروژه های مهم و راه اندازی طرح های بزرگ در شهرستان را امیدوارکننده است.

مدیر جهاد کشاورزی بهمئی با تاکید بر انگیزه مضاعف همکارانش برای خدمت در مناطق محروم، تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی مناطق مختلف در آینده نزدیک شاهد تحولات بزرگ در بخش کشاورزی خواهیم بود .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: