« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود الهی نیا اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت‌الاسلام الهی نیا در خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۲۵آذر، روز تحقیق و پژوهش گفت: پر واضح است بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی در عرصه علم و پژوهش، نظام ما دنیا را انگشت به دهان کرد و در سطح جهان جزو کشورهای برتر است.

موشک های تهاجم فرهنگی دشمنان بعضی جوانان را به خیابان می کشاند/دولت به وعدهای خود در خصوص فرزندآوری جامه ی عمل بپوشاند /مردم لنده همچنان منتظر بازگشایی جاده لنده تراب پاتاوه هستند

وی افزود: این پیشرفت ها در حالی تحقق پیدا کرد که از لحاظ مالی و علمی کشور ما در تحریم به سر می برد.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت: در بحث نظامی و تسلیحاتی، قبل از دفاع مقدس پایین ترین رتبه را داشتیم، اما امروز به لطف پرودگار و استعداد درخشان جوانان ایران زمین، تجهیزات نظامی و موشکی ما به جایی رسید که دشمنان ما را از هر توطئه نظامی مایوس و ناامید کرد،به همین خاطر در عرصه رسانه ای و فرهنگی ورود پیدا کردند و در این باب موشک های رسانه ای دشمنان ما موثر واقع شد .

موشک های تهاجم فرهنگی دشمنان بعضی جوانان را به خیابان می کشاند

امام جمعه موقت لنده تاکید کرد: موشک های تهاجم فرهنگی دشمنان هستند که جوانان را به خیابان می کشاند هر چند از این جهت موشک های ما از لحاظ فرهنگی چون بحث اعتقادی و صداقت و درستی و ارزشی است باید بیشتر اثر گذار باشد، اما در این باب کوتاهی شد.

حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا با اشاره به ۲۷آذر سالروز شهادت مجاهد نستوه آیت الله دکتر مفتح که یکی از صدها جنایت منافقین است گفت: این شخصیت والامقام کار بزرگی در راستای وحدت حوزه و دانشگاه انجام داده که این دو کانون موثر و و ارزشمند تعلیم و تربیت قطعا از اساسی ترین و مهم ترین مسائل انقلاب است که دشمنان انقلاب هم خیلی تلاش کردند که اینها را از هم جدا کنند و نتوانستند.

خطيب نماز جمعه لنده در مورد روز عاری از خشونت و افراطی گری گفت: ملت و نظام ایران در هیچ معرکه ای ابتدائا گلوله ای به طرف کسی شلیک نکرده در جنگ تحمیلی عراق، ما دفاع مقدس را انجام دادیم مکتب ما هم به ما یاد داد که جنگ طلب نباشیم، اما اگر دشمن بخواهد به نظام ما تعرض بکند، قطع به یقین جانانه و با اعتقاد و ایثار با او مبارزه می کنیم.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لنده در مورد سفر رئیس جمهور چین به عربستان گفت: آن موقعی که جمهوری اسلامی با چین قرارداد هایی می بست آن را نقطه ضعف و فروختن کشور عنوان می کردند، اما حالا که رئیس جمهور چین وارد عربستان شد بزرگ نمایی می کنند، هر چند که آمریکا از گاو شیرده خیلی عصبانی شد و می دانیم که عربستان هم از آمریکا ناامید شد و تشخیص داد که رو به افول است.

الهی نیا خاطر نشان کرد: اما در کنار حضور رئیس جمهور چین به عربستان بیانیه ای در مورد جزایر ما صادر شد که قطعا این غلط اضافی است و رئیس جمهور ما با قاطعیت و وزیر امور خارجه ما شجاعانه و محترمانه تذکر لازم را دادند که باید جبران کنند.

حجت الاسلام الهی نیا گفت‌: در بحث اغتشاش گران کاش همه ما تحقیق کنیم و آن وقت قضاوت کنیم‌ متاسفانه ملت ما از رسانه ملی فاصله گرفته، مستندات و واقعيت هایی وجود دارد که اطاق فکرشان در خارج از کشور است چراکه جز خرابکاری و شعارهای هنجار شکن هیچ شعاری برای مشکلات معیشتی که در کشور هست داده نشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت:اما واقعیت این است که مشکلات معیشتی کشور قابل گلایه است، بحث بازار افسار گسیخته که روز به روز ما می می بینیم‌ متاسفانه قیمت اجناس به سرعت بالا می رود و از آن طرف هم‌ ما می بینیم که دولت انصافا دارد تلاش می کند، مخصوصا در کارهای زیر بنایی، اما متاسفانه در سفره و زندگی مردم به هر حال این محسوس نیست‌.

دولت به وعدهای خود در خصوص فرزندآوری جامه ی عمل بپوشاند

دولت شعارهایی در باب حمايت های فرزند آوری و رشد جمعیت داده ولی در عمل چیزی نمی بینیم در همین شهرستان ما خداوند به خانواده ای سه قلویی پسر داده که فریادشان بلند است که توانایی شیر خشک و سایر هزینه ها را ندارد ، گرچه اعتقاد ما در بحث فرزند آوری و ازدواج این است که خداوند خودش برکاتی را نازل می کند اما مردم ما هم مقداری نسبت به این اعتقاد ضعیف شدند، امیدواریم هم دولت حمایت کند هم مردم نسبت به وعده های خداوند متعال در بحث رزق و فرزند و برکات ازدواج را هم مد نظر داشته باشند.

الهی نیا گفت: یک نکته هم در بحث معضل کاهش جمعیت که تلخ است و در آینده نه چندان دور کشور را تبدیل به کشوری پیر خواهد کرد این هم تکلیف و وظیفه است همه نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنند.

حجت الاسلام الهی نیا تاکید کرد:دولت شعارهایی در باب حمايت های فرزند آوری و رشد جمعیت داده ولی در عمل چیزی نمی بینیم در همین شهرستان ما خداوند به خانواده ای سه قلویی پسر داده که فریادشان بلند است که توانایی شیر خشک و سایر هزینه ها را ندارد ، گرچه اعتقاد ما در بحث فرزند آوری و ازدواج این است که خداوند خودش برکاتی را نازل می کند اما مردم ما هم مقداری نسبت به این اعتقاد ضعیف شدند، امیدواریم هم دولت حمایت کند هم مردم نسبت به وعده های خداوند متعال در بحث رزق و فرزند و برکات ازدواج را هم مد نظر داشته باشند.

مردم لنده همچنان منتظر بازگشایی جاده لنده تراب پاتاوه هستند

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت‌:جای تشکر دارد از پیگیری های فرماندار عزیز در باب مشکلات شهرستان که می بینیم به جد و شبانه روزی پر انرژی تلاش می کند و از شهردار محترم، امیدواریم این خدمات سرعت‌ شان بیشتر باشد مخصوصا جاده لنده، تراب و پاتاوه که امیدواریم هر چه زودتر مردم شهرستان لنده بتوانند از این جاده استفاده بکنند و یک نفسی به راحتی بکشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: