« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی به میزبانی شهر تهران در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:همایش بین المللی جهادگران تربیت با حضور کشورهای اسلامی به میزبانی شهر تهران در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

در این همایش  "ابراهیم عزیزی" از معلمان جهادگر استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته که ضمن  تجلیل از ایشان مدال افتخار این همایش نیز به ایشان اعطا گردیده است.

 ابراهیم عزیزی از معلمان توانمند اداره آموزش و پرورش عشایر و ساکن شهر لنده می باشد که با یاری خداوند و هم سویی سایر معلمان لنده و بخش زیلایی کارهای نظیر جمع آوری مواد بازیافتی ،تعمیر و سرویس وسایل خانگی دست دوم،مدرسه سازی ،رنگ آمیزی مدارس،اهدا ویلچر به معلولین ،اشتغال زایی و کارهای عمرانی -معیشتی در روستا ها و ... را در چند سال اخیر در دستور کار خود قرار دادند.

مدال افتخار بر سینه

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
خوش نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
1
درود بر این معلم مجاهد
در میان همه کاستی ها و همه نا امیدی های برخاسته از تنبلی و ندانم کاری ها و... همچو افرادی چراغ هدایت هستند و بارقه های امید و "توانستن".
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
0
درود بر آموزگار عزیز و پرتلاش که بی ریا و گمنام تن به زحماتی میدهد که باعث آرامش ورفاه دیگران می‌شود.این چنین انسان های امروزه کم یافت میشوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: