« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
سیاسی؛
سخنگوی دولت سیزدهم به شعار بی‌شرف دانشجویان واکنش نشان داد.
منبع: ایسنا

پایگاه خبری آوای رودکوف:سخنگوی دولت سیزدهم به شعار بی‌شرف دانشجویان واکنش نشان داد.

واکنش سخنگوی دولت به شعار بی‌شرفِ دانشجویان

علی بهادری‌جهرمی:

* (در رابطه با افزایش قیمت‌ها): دشمنان، فوت خانم امینی را برای آشوب آفرینی، بهانه کردند.

* اعتراض را در ادوار مختلف داشتیم و پیش‌تر تجمعات اعتراضی مانند اعتراض معلمان و کارگران دیده می‌شد اما دشمن سعی کرد در این فقره مانع شود تا آشوب ایجاد کند.

* دشمن با فشار بر نرخ ارز آن را افزایش داد تا قیمت طلا و خودرو نیز افزایش پیدا کند. این تغییرات مقطعی و موقتی است و تلاش‌های دشمن با اقدامات پیشگیرانه و طراحی عملیات قرارگاه جنگی ناکام خواهد ماند.

* حداقل حقوق از سه به شش میلیون رسید، سربازان این کشور حداقل پنج میلیون تومان حقوق می‌گیرند، در همین یک سال نرخ بیکاری از دو رقم به یک رقم رسیده، رشد اقتصادی شش ماهه در صنعت ۵.۱ بوده، در حوزه خودرو تعداد تولید در سال پایانی دولت قبل ۶۰۰ هزار خودرو بود اما امروز به بیش از دو برابر رسیده است.

* شیوه تخصیص یارانه در گذشته به صورتی بود که افراد هر چه بیشتر مصرف می‌کردند، یارانه بیشتری داشتند. امروز ۴۰۰ هزار تومانی که پرداخت می‌شود، قابل مقایسه با مقدار یارانه قبلی نیست.

* (در پاسخ به شعار بی‌شرف دانشجویان): بی‌شرف کسی است که ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور می‌کند، کاپیتولاسیون تصویب می‌کند، به صدام لبخند می‌زند، از تحریم‌ها حمایت می‌کند، از حمله نظامی حمایت می‌کند و ۳۵ میلیارد دلار را برمی‌دارد و از کشور می‌رود.

* (با بیان اینکه کسی به‌خاطر سطل آشغال اعدام نشده است): وحشیانه کشتن "عجمیان‌"ها و "علی‌وردی‌"ها را نمی‌خواهید ببینید؟ باید از آنها تشکر کرد؟ باید چشم‌هایمان را باز کنیم! می‌توانید تصور کنید عربستان ۲۵ میلیون دلار برای شبکه‌ای هزینه کند که واقعیت را منعکس کند؟

* من کاروان امنیتی ندارم، یک روز هم تیم امنیتی نداشتم و زندگی را در زیلوها، سیاه‌چادرها و سفرهای جهادی آموختم.

* ۱۳ میلیون تومان از دانشگاه تربیت مدرس به عنوان عضو هیات علمی دریافت می‌کنم و همین مقدار را هم از نهاد رئیس جمهوری حقوق می‌گیرم. سر کار کسانی که با عشق ویزا گرفتن فعالیت می‌کنند، نروید.

* زمان انتخابات اعلام کردیم که دولت برنامه‌ای برای فیلترینگ ندارد و الان پای حرفمان هستیم اما قواعد را زیر پای گذاشتند و کلیپ آموزش کوکتل موتولف منتشر کردند. وقتی بستر اقدام علیه امنیت ملی در این پلت‌فرم‌ها مهیا شده حاکمیت مکلف است آن را مدیریت کند.

* بهادری جهرمی، پاسخی به سوال یک دانشجو در رابطه با گشت ارشاد، نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: