« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱
سیاسی؛
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی در پیامی از حضور با شکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی گفت" در فرهنگ متعالی اسلام شهادت به عنوان یکی از والاترین ارزش ها و مقام شهید یکی از بلند مرتبه ترین مقام ها در بین انسان ها خواهد بود.

قدردانی رئیس بنیاد شهید بهمئی از حضور مردم در تشییع پیکر شهدای گمنام

سید نصرت الله سالاری گفت: شهدای که همواره آروزی مرگ را در سر می پرونداند و از مرگ طبیعی در بستر بیزار بودند چرا که جان انسان بزرگترین هدیه الهی ست و چه بهتر که این جان نثار راه آن شود.

وی خاطر نشان کرد: مقام شهدا در فرهنگ اسلام فوق العاده زیاد است به این دلیل که آنها در هنگام خطر اسلام را بیمه نمودند اگر فداکاری شهدا همچون شهدای بدر احد و شهدای کربلا نبود امروز خبری از اسلام نبود از این رو شایسه ست تا مسلمین جهان روز به روز به ارزش والای مقام شهدا آشناتر شوند تا از این رهگذر راه شهدا پر رهرو تر گردد.

سالاری ادامه داد: امروز شهرستان بهمئی میزبان دو شهید والا مقام دفاع مقدس بودند و به خوبی همچون گذشته عشق و ارادت خود را به شهدا و امام شهدا در معرض نمایش گذاشتند و یک بار دیگر با شهدا و آرمان های شهدا تجدید میثاق دوباره بسته اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی بیان داشت؛ این جانب به عنوان خادم خانواده های شهدا و ایثارگر لازم میدانم از حضور پر رنگ مردم و مسئولین نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

وی در پایان گفت: شهدایی که ما امروز میزبانشان بودیم ان شا الله بعد از اینکه مردم ما آنها را زیارت کردند بعداز خطبه های نماز جمعه به شهرستان های هم جوار منتقل کرده و در آنجا به خاک سپرده خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: