« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
نشست خبری مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی با اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مجید کهزادی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تقدیر از خبرنگاران گفت: در جمهوری اسلامی تکلیف روایت‌گری رشادت‌های جوانان انقلاب برعهده رسانه‌هاست؛ نسل جوان ما نسبت به انقلاب باید آگاهی بیشتری داشته باشد و این امری ضروری است.

گزارش عملکرد یکساله در نشست خبری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهمئی

وی افزود: دشمنان در پی این بودند که ایران را به زانو درآورند اما امروز با افتخار می‌گویم که اقتدار کامل داریم و مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ایجاد شده توسط دشمنان از عزت و اقتدار ما کم نکرده است.

مدیر اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان بهمئی گفت: برای اولین بار با خبرنگاران شهرستان به سخن نشسته‌ایم و من خبرنگاران شهرستان را انسان‌هایی متعهد و دارای اخلاص در کار می‌دانم که دارای الگوهای اخلاق‌مدار نیز هستند؛ رسالت شما همیشه ایثار گونه بوده و هست؛ خبرنگاران امانتداران صدیقی هستند که با تلاش شبانه‌روزی حافظ عزت و سربلندی کشور و پیشرو در ارسال خبرهای صادقانه می‌باشند.

وی افزود: من به عنوان مدیر این اداره هرگز از انتقاد نمی ترسم و انتقاد سازنده را عملیاتی خواهم کرد اما تخریب خبری هرگز در فعالیت‌ های ما جایی ندارند و توصیه می‌کنم نقد را با اطلاعات و بر اساس داشته‌ها و مستندات صادقانه بیان کنید در نشر خبرهایی که به شهرستان لطمه می‌زند از همدیگر سبقت نگیرید؛ شما خبرنگاران می‌بایستی کمک کنید که بهمئی را خوب معرفی کنید و اجازه ندهید این شهرستان به سراسر دنیا به گونه‌ای بد معرفی شود.

مدیر اداره راهداری بهمئی ادامه داد: از دی ماه ۱۴۰۰ که به عنوان مدیر این اداره منصوب شده ام اقدامات و کارهای اساسی و تحول خوبی در حوزه راه صورت گرفته است.

کهزادی ادامه داد: از شروع به کارم به عنوان مدیر این اداره اصلا دنبال کار خود نمایی و نمایشی نبودم و نیستم.

مدیر اداره راهداری بهمئی گفت: از شروع به کارم در این اداره خیلی از پروژه ها رو تمام و تحویل مردم دادیم و یا پروژه جدید و در حال کار داریم که در شهرستان پروژه غیر فعال ندارم.

کهزادی بیان داشت: همیشه سعی کردم بهسازی گلزار مسیر شهدای شهرستان در اولویت کارم باشد افزود: که در همین روز گذشته مسیر گلزار شهید حدادی به طول ۳ کیلو متر را بهسازی انجام دادیم.

وی گفت: هیچ وقت دنبال کار تبلیغات نبودم و نیستم و هیچ منتی بر کسی یا فردی ندارم و خادم مردم هستم.

کهزادی گفت: از جمله کارهای مهم انجام شده در حوزه راه را می توان به روکش آسفالت محور لیکک به بهبهان به طول ۶ کیومتر با اعتبار ۴ میلیارد تومان، آسفالت جاده ملاطهماسب به طول ۱۵۰۰ متر با اعتبار ۱ونیم میلیارد تومان، آسفالت جاده بلوط حصار به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۳ میلیارد تومان، آسفالت ورودی شهرک ولیعصر به طول ۵۰۰ متر و اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان، آسفالت محور لیکک به ماغر به طول ۳/۵ کیلومتر با اعتبار ۴/۷میلیارد تومان، که جمعا” ۱۴ کیلومتر آسفالت با اعتبار ۱۳/۷ میلیارد تومان در سطح شهرستان بهمئی به سرانجام رسید.

مدیر اداره راهداری شهرستان بهمئی از تامین اعتبار۱۳ میلیارد تومانی حفاظ بتونی(نیوجرسی) برای محور لیکک به بهبهان نیز خبر داد و گفت ان شالله بزودی این پروژه استارت خواهد خورد.

کهزادی ادامه داد: مهمترین پروژه های فعال راه شهرستان شامل: جاده روستایی پهنوک به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان، جاده روستایی بنه پیر به طول ۵ و نیم کیلومتر با اعتبار ۸/۵ میلیارد تومان، جاده برم الوان به سرآسیاب به طول ۴ کیلومتر با اعتبار قریب به ۱۴ میلیارد تومان، جاده سه راهی ممبی سرآسیاب به سمت الهی اباد به طول ۱ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان، جاده پشت کوه ملاطهماسب به طول ۱۵۰۰ متر با اعتبار ۶/۵ میلیارد تومان که جمعا”۲۴ کیلومتر و اعتبار ۴۷ میلیارد تومان در سطح شهرستان بهمئی در حال انجام هستند.

مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهمئی افزود: پروژه هایی همچون آسفالت راه حوزه قلعه ممبی به طول ۸ کیلومتر با اعتبار ۶ میلیارد تومان به زودی آغاز خواهد شد.

وی هم چنین از آسفالت راه منیزور به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲/۷ میلیارد تومان خبر داد.

کهزادی گفت: پروژه هایی همچون جاده لیکک به قلات و کندیده به طول۶ کیومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان و جاده ممبی به رودتلخ به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۵ میلیارد تومان در مرحله ی مناقصه می باشند.

مدیر اداره راهداری بهمئی در پایان ضمن تشکر از زحمات فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: با همکاری و تعامل با فرماندار و مدیر کل محترم استان در بحث راه و آسفالت و روکش ان شالله شاهد تحولات چشمگیری در سطح شهرستان بهمئی خواهیم بود.

 
عکس و گزارش از سامان خوبی زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: