« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
آوای رودکوف؛
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از حرم مطهر امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام در شهرستان بهمئی بازدید بعمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از حرم مطهر امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام در شهرستان بهمئی بازدید بعمل آورد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از ارماتور بندی و شناژبندی ساختمان حسینیه آستان مقدس امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله(ع) در شهرستان بهمئی بخش سراسیاب یوسفی در روستای منیزور بازدید و از فعالیت های صورت گرفته تقدیر و تشکر بعمل آورد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی خدمت به حرم مطهر امامزادگان و سایر بقاع متبرکه را خدمت به قرآن توصیف کرد وگفت: از آنجا که قرآن و عترت از هم جدا ناشدنی هستند خدمت به آستان امامزادگان در حقیقت خدمت به قرآن کریم است که امیدواریم با درک این حقیقت عظیم، خداوند توفیق خدمات بهتر و روزافزون را به ما عنایت بفرماید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیارت قبور صلحا در آموزه های دینی بسیار سفارش شده است، و گفتند : در روایات آمده که آقا امام صادق(ع) فرمودند: هر کس نتواند به دیدار ما بیاید، دوستان صالح ما را دیدن کند که ثواب زیارت ما برایش نوشته شود.

در این بازدید یک روز مهندس روح الله عبدالهی اصل رییس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل و سید روح اله افسر مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی در معیت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد سرکشی و جلسه ای با هیئت اُمنای این بقاع متبرکه گرفته شد.

بقعه متبرکه امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام شهرستان بهمئی دارای یک زائرسرا بیست اتاقی در دو طبقه و آشپزخانه مجهز و همچنین دارای مرکز اُفق (اجتماعی و فرهنگی و قرآنی) فعال می‌باشد که در طول سال برنامه های مختلف از جمله طرح نوروزی آرامش بهاری و پذیرای اردوهای دانش آموزی تابستانه و برنامه های ماه مبارک رمضان و ماه محرم و برنامه معنوی پرشور هر ساله اربعین حسینی در این بقعه متبرکه برگزار می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این بازدید یک روزه از تلاش های هیأت اُمنا و زحمات مسئول مرکز اُفق روحانی فعال و و خادم بقعه متبرکه امامزادگان سید ابراهیم و سید اسدالله علیه السلام و مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین