« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد تشریح کرد:
مصیب حیدری گفت:کمیته امداد برای حمایت از فقرا مرز جغرافیایی مشخص نکرده و نیازمندان و ولی نعمتان که صاحبان اصلی این مملکت هستند با تمام توان حمایت نموده وخدمات این نهاد به دست انان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری، رئیس اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان بویراحمد در اردوی جهادی با محوریت بخشدار مرکزی در روستاهای پاگوشی وگابرک گفت ؛ بر خلاف بعضی ادارات که بدلیل موقعیت جغرافیایی یا محدودیت اداری قادر به ارایه خدمت به اهالی این روستا نبوده اند کمیته امداد الحمدالله از تعداد ۱۳ خانوار ۸ خانواده را از سالها قبل تحت حمایت قرار داده و به انان خدمات رسانی نموده و پنج خانواده دیگر نیز یا تحت حمایت سازمانهای دیگر ومعیشت بگیر و یا بدلیل نداشتن شرایط حمایتی تحت حمایت قرار نگرفتند واین نشان از ان دارد که کمیته امداد برای حمایت از فقرا مرز جغرافیایی مشخص نکرده و نیازمندان و ولی نعمتان که صاحبان اصلی این مملکت هستند با تمام توان حمایت نموده وخدمات این نهاد به دست انان رسیده است.

امروز با افتخار میگوییم که خدا را شکر که بنده وهمکارانم شرمنده نبودیم و انچه قانون وضوابط به ما اجازه داده در راستای خدمات رسانی کوتاهی در حوزه این نهاد انجام نشده که از این بابت شکرگذاریم.

حیدری در ادامه گفت در حال حاضرنیز امادگی داریم افراد بالای ۴۵ سال و فاقد حمایت نهادهای حمایتی این روستا را تحت پوشش کمیته امداد قرار دهیم .

وی افزود: در راستای ایجاد اشتغال افراد بیکار نیز می توانیم با پرداخت تسهیلات اشتعال و اشتغال خانگی از ۱۰تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان جهت اشتغال طرح های انرژی خورشیدی، دامداری و زنبور داری ،گیاهان دارویی و سایر مشاغل از اهالی روستا چه افراد تحت حمایت چه غیر تحت حمایت اشتغال ایجاد کنیم.

حیدری در خصوص احداث مسکن اظهارکرد: خانوارهای دو نفر به بالا که بتوانند پروانه ساخت مسکن تهیه کنند هم میتوانند از تسهیلات وبلاعوض این نهاد مشروط به دریافت وام بنیاد مسکن بهرمندشوند. و همچنین منازل مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد که شرایط وقابلیت تعمیر را داشته باشند،در صورت همکاری انان تعمیر خواهند شد.

رئیس کمیته امداددر بحث لوازم خانگی یاد آور شد، که افراد تحت حمایتی که از سه سال گذشته لوازم خانگی دریافت نکرده اند امروز شناسایی و برای انان یک قلم لوازم ضروری در سامانه با الویت اول ثبت وان شاء الله در اولین مرحله اختصاص کالا بهرمند میشوند.

این اردوی جهادی که با محوریت جناب اقای دکتر اکبری تبار بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد با تعداد ی از ادارات برگزار شده بود از منازل اهالی بازدید نمودند.

مصیب حیدری در پایان گفت ضمن بازدیداینجانب ومددکار امداد وهمکاران امدادگر در معیت بخشدار مرکزی از منازل تک تک افراد تحت حمایت ونیازمندبازدیدشده ونیازمندیها احصا که در صورت همکاری نمودن اهالی برای ۴ خانوار احداث حمام با ابگرمکن و برای دو خانوار یخچال ویکی از خانواده های که داری بیماری بودند تشک مواج وچند خانواده هم وام اشتعال در نطر گرفته شد که ان شاءالله در اولین فرصت با الویت اقدامات لازم انجام میشود.

رئیس کمیته امداد ضمن بررسی ریز مشکلات مددجویان وثبت انان به همراه مددکار مربوطه سبد غذایی که برای اهالی تدارک دیده بود تحویل انان نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: